mandag den 26. september 2011

Farvel Fanø

Farvel Fanø, vi ses igen om 2 år.
Jeg har altid holdt meget af Fanø, men den var særlig smuk i weekenden. Overalt sad der damer i solen og strikkede, og Seyfarth sjaler varmede imod vinden alle steder man gik. Det ene smukkere end det andet. (Jeg er blevet ret fristet af de sjaler, selvom jeg altid har nægtet, at jeg nogensinde ville kaste mig ud i sådan et projekt.)
Jeg var sammen med mine strikkehøns, Mette og Lykke, og vi har hygget os i stor stil!


Lykke, Mette og mig.



Strik i det fri



Inspiration


Smukke Fanø


Lækker lækker mad



Tak for turen tanter!! Sikke en skøn tur!! Tiden gik alt for hurtigt!

11 kommentarer:

  1. Åhh.. en dag så håber jeg også at kunne tage med til strikkefestival. Det ser ufatteligt hyggeligt og dejligt ud :-) Hvad strikkede du mon på derovre?

    Kh Henriette

    SvarSlet
  2. Vi har også hygget helt vildt. Jeg er på Fanø endu og her er skønt

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé med jeres t-shirts. Dejligt med en god week-end.

    SvarSlet
  4. I var skønne i jeres t-shirts. Dejligt at møde jer.

    SvarSlet
  5. Selv tak for nogle dage i fantastisk selskab :-)

    SvarSlet
  6. Det ser ud som om, jeg skal opprioritere den Fanø strikkefestival :-)

    SvarSlet
  7. Lyder til at have været en helt fantastisk hyggelig weekend!!!!

    Og du går bare igang med et Seyfarth-sjal :-) Det er jo ikke nær så "slemt" et arbejde som det ser ud til (siger jeg, hvis mønstersjal ligger i dvale - ikke fordi det er kedeligt at strikke, men fordi der er så mange andre ting, der fylder på pindene).

    SvarSlet
  8. Sikken et dejligt billede af jer tre i jeres fine blog-t-shirts - hyggeligt lige at hilse på jer :-)

    SvarSlet
  9. Dejligt at høre at i har haft en god tur :-) Jeg fik desværre ikke set nogen af jer bloggere.

    SvarSlet
  10. Genial ide med de t-shirts.

    Super hyggeligt at hilse på jer :-)

    SvarSlet
  11. Jeg er enig - så smarte t-shirts! Vi var jo også total heldige med vejret :)
    Håber vi ses i 2013 om ikke før.

    SvarSlet