torsdag den 29. september 2011

Efterårs skovtur

Jeg er faldet meget pladask for Annette Danielsens Skovtur. En rigtig fed kortærmet kjole!


Jeg har været meget i tvivl om farven, men fordi jeg havde en stor cone i dejlig solskinsgul fra garnudsalg, besluttede jeg at det skulle være den ene tråd, den anden tråd skulle dæmpe tonen en anelse, så geilsk gule (egentlig mere sennep) uld/bomuld passede perfekt! De smeltede nærmest sammen til én farve, bare med en anelse spil/liv.




ADVARSEL: Vær ikke doven som jeg, og behold alle 320 masker på den lille 60cm wire, man knækker sin meget fine knit pro pind, dumme mig! :-)

I skal lige se den super cool maskemarkør jeg købte af Lisa Renner på Fanø:


ROCK N´ROLL

12 kommentarer:

  1. Så kul i gul! Jeg har akkurat bestilt garn til denne, og venter på postmannen hver dag. Så gøy! Da kan jeg følge med på din og se på hvordan den blir i gul.

    SvarSlet
  2. Den model er bare så flot!
    Den må vist også på min to-do liste...som om den ikke er lang nok i forvejen :-)

    Super flot farve!
    Du kommer til at lyse op :-)

    SvarSlet
  3. hej
    hvor sejt, gul er også en god fare til modelen og til dig, håber at du bliver lige så glad og tilfreds med denne kjole som du er for du stribet tøje..

    SvarSlet
  4. Du bliver så flot i den gule kjole. Fin idé at lade de to forskellige gule lave spil i farven.
    Glæder mig til at se den færdig og med indhold.

    SvarSlet
  5. Ja det er soerme ogsaa en dejlig model. Og flot farvespil i det gule. Du er bare kanongod til garn- og farvesammensaetninger.
    Sej maskemarkoer.

    SvarSlet
  6. Sej farve og sej maskemarkør og for resten også en sej model. Det skal nok blive en succes.

    SvarSlet
  7. Å, men Å, nå fikk jeg veldig lyst til å kjøpe den boka =))
    Det kommer til å bli en kjempefin kjole
    Klem Siv

    SvarSlet
  8. Som om du kommer til at have den farve-kombination for dig selv! Den er FAAAAntastisk :-)Kan vi voksne ikke også have veninde kjoler??

    SvarSlet
  9. De to gule er jo skabt for hinanden. Hold da op så flot, det er. Kjolen er vidunderlig.
    Når jeg er igennem min strikkekø (...), har jeg også AD på ønskesedlen :)
    Jeg glæder mig til at se to af de tre bøger, hun udgiver til foråret.

    SvarSlet
  10. Lækker, lækker Skovtur!!!

    De to gule er dejlige sammen; rigtig skøn efterårsfarve og yes, det er skønt at se den kjole i andre farver end grøn og grå - ikke et ondt ord om grøn og grå, tværtimod; elsker de farver, men jeg synes nu altid det er spændende at se andre farver på en model end dem "de fleste" strikker den i.

    Jeg glæder mig for vildt til at se dig i din Skovtur!!!!!!!!!

    SvarSlet
  11. De to farver spiller bare flot sammen, og kommer til at give liv.
    Det bliver en hammer-flot kjole !
    mvh Mona

    SvarSlet