lørdag den 10. september 2011

Do you Yellow??

I do :)



13 kommentarer:

  1. fedt at sidde med favnen fuld af solskin - det matcher dit humør :-)

    SvarSlet
  2. hej
    hold da helt op, det er en dejlige gul farve.. hvad strikker du?

    SvarSlet
  3. uh ja gad vide hva du strikker?

    jeg har lavet ny blog.. kig ind http://rikkeprikkepoulsen.blogspot.com/ der er dog kun et enkelt inlæg, strik er det dog hehe

    SvarSlet
  4. En skøn farve....er det måske en poncho/cape du har gang i :-))

    kh Jane

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig farve....den lyser da op her i sensommeren/efteråret....men bryd nu sammen og tilstå, hvad du har gang i ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Sol og sommer paa pindene, men hvilket moenster?????

    SvarSlet
  7. Skøn gul som man bliver glad af at kigge på :-)

    Jeg er sikker på at din MacBook vil glæde sig over at blive transporteret frem og tilbage i en gul taske (hvis altså jeg gætter rigtigt???)!

    No matter what, så ønsker jeg dig ihvertfald god strikkefornøjelse og håber det går super på studiet!!! Bare det var mig...... Tror jeg kunne have været evighedsstudent, hvis der altså var økonomi i det :-)

    SvarSlet
  8. Når jeg engang er færdig, ender hele molevitten i vaskemaskinen på 60 grader. Jeg er igang med at lege med noget filt, det skal gerne blive en "taske" til min lille MacBook.

    SvarSlet
  9. You DO yellow, that's for sure ;-) Måske skulle du overveje at skifte tantenavn...

    SvarSlet
  10. Skøøn farve som jeg også gerne strikker i. Og så må jeg lige kommentere på den stribede.. Hvor er den fed. Den klæder dig, og om jeg begriber at du vil tabe dig kære Camilla?? Den sidder fantastisk og du har da en smuk og kvindelig facon. Håber ikke jeg støder dig, når jeg skriver sådan, jeg fik bare trang til lige at forvisse dig om at du er en smuk ung kvinde. :)

    Mange knus fra den middelaldrende strikker. hihi

    SvarSlet
  11. Skøn gul farve! Det ligner Cascade garn:-)

    SvarSlet
  12. Til Henriette: Støder mig!!!?? Når man får sådan et fantastisk kompliment skal man vist bare blive meget glad og taknemlig! Sikke søde ord, tusind tusind tak for det, det var da utrolig sødt af dig. Men vægttab er en langvarig proces og jeg er klart over den værste del, men jeg stræber lige efter et BMI på under 25, så er jeg glad :-) De kvindelige former vil jeg ikke af med :)

    SvarSlet