søndag den 4. september 2011

Djævlehue

Det lykkedes!! For noget tid siden forsøgte jeg mig med en djævlehue, og det gik ikke så godt! Jeg lagde projektet på hylden, jeg syntes alle opskrifterne var uoverskuelige og fyldt med maskemarkører.... Så kiggede jeg forbi Sukkerknalden forleden, her lå svaret på mit problem, en dejlig let og overskuelig opskrift uden nødvendigheden af maskemarkører. Jeg startede i går morges, og nu er den færdig! Jeg har strikket den helt lille så bebs kan få den på hjem fra sygehuset.




Faktaboks:
Opskrift: Arnica.dk
Garn: Drops alpaca
Pinde: KnitPro 2,5
Hot or not: Jeg går fluks igang med flere, de er hurtige, lette og søde!

13 kommentarer:

  1. sikke da en yndig hue, og det er da nogle dejlige farver :-)

    SvarSlet
  2. Den er vældig sød og djævlehuer sidder rigtig godt på babyhoveder:-)

    SvarSlet
  3. Den er blevet fin ;)
    Dejligt når tingene pludseligt lykkes,
    nu kan du strikke mange ;)

    Yt

    SvarSlet
  4. den opskrift er hentet, hold op den er fin og de farver, bare man havde en lille dreng, men ham på 14 der sidder inde og laver lektier vil nok betakke sig hæ hæ

    SvarSlet
  5. så fine farger! Liker den modellen virkelig godt :) ha en flott søndag !

    SvarSlet
  6. Det er sådan en triumf når man liiiige får knækket koden. Tillykke med det: Dejlig model.

    SvarSlet
  7. hej
    fede farver, er vild med dem sammen.
    og dejligt at du har fundet en god og let opskrift.
    Havde i en hygglig strikke aften hos mette

    SvarSlet
  8. Hvor er den fin. Og tænk at du har strikket noget uden at jeg vidste at den var på vej... Vi ses for lidt ;-)Behøver jeg at sige "hvad sagde jeg" mht pinde nr 2½.

    SvarSlet
  9. Nej hvor er den sød, er helt vild med farverne.
    Godt det lykkedes at finde en mere overskuelig opskrift. Hvorfor gøre tingene mere besværlige end nødvendigt.

    SvarSlet
  10. Dejlig lille djævlehue i skønne farver!

    Er du blevet glad for pind 2,5?

    SvarSlet
  11. Djævlehuer er bare så søde og din stribede er ingen undtagelse....supersød er den.

    SvarSlet