tirsdag den 2. august 2011

Pink Camomille

Jeg har glædet mig meget til dette camomille. For det første fordi det er til mig, men også fordi at farverne er så vilde, jeg har været spændt på om det klædte camomille sjalet at være i pang pink.

Jeg syntes det klæder camomillen godt med lidt crazy color. Jeg vil glæde mig til at vikle det rundt om halsen når jeg skal møde efteråret og vinterens kulde.






Jeg laver ikke kvaster på denne udgave, jeg er ellers meget begejstret for kvasterne, men de kommer let i vejen og bliver dyppet i skraldespanden og andre spændende steder. Denne camomille bliver et vintertørklæder, det behøver ikke kvaster.

Faktaboks: gider jeg ikke lave igen, men jeg vil gerne fortælle at den tynde tråd er malabrigo lace og den tykke er højlandsuld fra garnudsalg.

Så kan jeg fortsætte med camomille nr 4, jeg har slået op til det. Min veninde vil også gerne have et. Jeg skal vise farverne snart :-)

24 kommentarer:

  1. ej hvor er det bare sindsygt flot, eelsker farven. er det ultra svært at strikke? mon jeg kan

    SvarSlet
  2. hej
    det klæder dig rigtig godt, og det kommer du at se kanon godt i her efterårest kolde dage... dejligt og flot camomille.

    et ret så strikket sjal kan jeg se mange steder her på bloggen og flok strikker mange af dem når de føst er kommet igang... måske man skulle se efter et mønster på det og også komme til at ege et selv...

    SvarSlet
  3. Ping, smuk pink der kan lyse op når vi kommer længere hen på året..
    Heldig veninde du har...

    SvarSlet
  4. Det er da utroligt flot i pink. Og dejligt med lidt pangfarver.

    SvarSlet
  5. Wau, det er fint.
    Skøn farve du har valgt.

    Yt

    SvarSlet
  6. Smukt!

    Sikken en energi. Du har da godt nok fået camomille-feber :-)

    SvarSlet
  7. Pink er normalt ikke lige min farve...men hvor er dit Camomille smukt næsten helt lysende - det vil være en rigtig opkvikker sådan en rå og kold efterårs/vinterdag.

    kh Jane

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor er det flot. Sikke skøn farve, lignet lidt jordbær sorbet. Sikke en energi du ligger for dagen

    SvarSlet
  9. Det er superflot i en dejlig pink! Det klæder dig

    SvarSlet
  10. Super flot farve, det bliver da et frisk pust i gadebilledet i den kolde mørke tid ;o)

    SvarSlet
  11. Superflot Camomille! Og den hindbærsorbet farve er bare skøn! Klæ´r dig virkelig godt:-)

    SvarSlet
  12. Den er bare super flot i pink, tror det sjal kan klare alle regnbuens farver ;-)Den er også rigtig flot til dig.
    Nr 4.....jeg er helt bagefter hihi

    SvarSlet
  13. det er vildt flot i den farve.

    SvarSlet
  14. Smukt sjal og meget smukke farver.

    SvarSlet
  15. Super smukt og lige i øjet tante Pink ;-)

    SvarSlet
  16. Mums - I love it!

    Farven er fantastisk; både til Camomille og til dig! Nu ligner de farver jeg har valgt til mit Camomille jo bare en bunke gammelt hø, våde spåner og øh, tørrede kaninlorte?!!! Noget i den retning ihvertfald, he, he :-)

    Nå, men så må jeg jo også bare strikke mere end et Camomille; jeg VIL OGSÅ have det i pink! Jeg VIL, jeg VIL, jeg VIL........

    Knus Lea, 3 år

    SvarSlet
  17. Er du vimmer hvor er det flot i den farve :)

    SvarSlet
  18. Lækker, lækker - jeg tænker hindbæris og rababer sorbet. I ser skønne ud.

    Ville ønske jeg kunne bruge den farve, men jeg kommer til at ligne en lyserød gris......

    SvarSlet
  19. Superlækker farve der giver tørklædet et sjovt twist. Jeg har selv overvejet en 'candyfloss' udgave, så måske... :-)

    SvarSlet
  20. Hold da op hvor er det her bare en lækker farve! Det flotteste jeg har set :o)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Veldig, veldig fresh i rosa! KUL!

    SvarSlet
  22. Tjaaa, tørklædet er pænt - men det er nu dig, der gør det smukt :-)

    Mvh
    Din hemmelige beundrer fra Kina.... you know who!

    SvarSlet
  23. Hold da op! Hvor har du ret. Det klæder tørklædet totalt godt med lidt mere farve på.
    Stort kompliment ;)
    kh
    Kristine

    SvarSlet