søndag den 7. august 2011

Camomille nr. 4

Knap har jeg fået Camomille nr 3 af pindene, før der er slået op til et nyt. Ja, faktisk havde jeg slået op langt inden pink camomille var færdigt. Jeg gider ikke strikke et til. Men jeg har selv spurgt min veninde Mette om hun ikke ville have et, og det ville hun gerne (hvad havde jeg regnet med??)

I Fandango fandt vi lækkert malabrigo lace og Jünik uldgarn.

Jeg fatter pindene og strikker, for et camomille 5 er bestilt af en der står mit hjerte så nær, at jeg ikke kan sige nej. Men så er det også slut!




Jeg tror det bliver rigtig godt!

13 kommentarer:

  1. Camilla; altså, er du ude på at slå rekorden som hende der har strikket flest Camomiller :-)?!!!
    Fede farver (igen) og hatten af for dit overskud til at strikke til andre! Det er SÅ sejt!
    Jeg er stadig "ego-strikker by heart" ;-) Der kan da maks snige sig noget småtingsstrik ind til ungerne......

    SvarSlet
  2. Du kører for vildt med de sjaler - og de er bare så flotte - nu må jeg snart sparke mig selv bagi og få lavet kanten på det jeg har i kurven:-) god søndag aften til dig

    SvarSlet
  3. så må det jo være dig man skal have lidt hjælp af når jeg når så langt at komme i gang med et, det er utroligt at du er i gang med nr 3:)

    SvarSlet
  4. hej
    ennu en gang en gang i pinde for et flot sjal.. der ser godt ud i farverne glæder mig til at se det færdig.... når jeg ser på dine flotte sjal, tænker ejg på jeg må altså have fat i den opskrift for ejg vil også have så flot et sjal..

    også en god søndag til dig.

    SvarSlet
  5. Sjalet skal have et nyt navn.BASTA.
    Vi ændre det fra Camomille til Camilla sjal.
    Det må være det rette navn, med alle dem du får af pinden.

    SvarSlet
  6. De er så flotte dine sjaler. Laver du dem med eller uden dusk i enderne. Men heldigvis er det retstrikning det meste ser det ud til. Så det er jo lige ud ad landevejen. Som amstrik siger, hvor fås opskriften henne uden garn? For jeg tror da også jeg må prøve at strikke et.

    SvarSlet
  7. Opskriften kommer fra Helga Isager, i det hæfte der hedder Amimono knit collection 2010. Jeg har set at det sælges i mange webshops, bl.a. tante grøn i Odense.

    Og mange tak for de søde ord!!

    SvarSlet
  8. Ja jeg har nr. 4 på pinde lige nu og har også nr 5 - 6 i tankerne, jeg syntes det er sadan et godt taske striktøj, man kan há med og så lige hive op når chancen byder sig.super flotte farver du der har gang i ♥

    SvarSlet
  9. Lea har ret. Du slaar rekorden. Men jeg maa soerme sige at dine Camomiller er laekre, og farvesammensaetningen helt i top.

    SvarSlet
  10. Lækre farver - det bliver lidt spændende at følge. De er smukke Camomillerne - sejt at du bliver ved med at lave dem i forskellige udgaver.

    SvarSlet
  11. Velkommen i klubben ;-) Jeg har strikket 5 ;-), så du skal lige lave et til .....

    Det bliver en lækker gave.

    SvarSlet
  12. Du har jo altså også et hjerte af guld :-) Det bliver bare så fedt - skønne, skønne farver der er valgt!

    SvarSlet
  13. Hvor er du bare en super-hurtig-strikker! Bare det var mig ;)
    Men hvor er det nogle flotte camomiller du har lavet so far..
    Glæder mig til at komme i gang med min..

    SvarSlet