tirsdag den 19. juli 2011

Pistacie farvede flod sokker

Jeg kan ikke få armene ned! De her sokker er simpelthen blevet så skønne!! Det har været en udfordring at strikke dem på magic loop, da opskriften siger 3 pinde med 18 på hver og en anatomisk tå til sidst. Men det gik og resultatet er super godt.

Det er liiiige før jeg glæder mig til efteråret så jeg kan stikke fødderne i dem :-)





Faktaboks:
Garn: Wollmeise sokkegarn i pistacie
Pinde: Knit Pro nr 3
Ændringer: Ingen, andet end at jeg strikkede magic loop. 
Hot or Not? Smoking :-)

11 kommentarer:

  1. De er da bare blevet super flotte.. Kan godt forstå du er glad for dem. Bliver da vist nød til at føje dem til min to do liste ;-)

    SvarSlet
  2. Kan da godt forstå at du er glad for dem, de er bare mega flotte. Havde også printet dem ud en dag, men fik aldrig startet på dem..

    SvarSlet
  3. yum yum, de er bare SÅ flotte og farvespillet er fantastisk. Jeg må helllere få gang i mit Wollmeise.

    SvarSlet
  4. Whau. Hatten af for nogle skønne sokker.
    Jeg er helt misunderlig. Jeg har bare ikke tålmodighed til sokkestrikning...

    SvarSlet
  5. Så flotte! Kan godt forstå du er glad for dem:-)

    SvarSlet
  6. Åh, nu sukker mine fødder jo også efter sådan et par fede strømper! De må bare vente, må de, for jeg har vist rigeligt på pindene!

    Lækre strømper i fed farve!

    SvarSlet
  7. Sikke dog et smukt mønster!
    De er da vist nødt til at komme på min to-do liste selvom det ikke er strømper der produceres mest her i huset :-)

    SvarSlet