søndag den 10. juli 2011

Hjem til ens bedste ven...

Det er altid skønt at være på ferie, men det er også altid skønt at komme hjem igen. Vi er hjemme efter 14 skønne dage i Sydfrankrig hvor der er blever badet, leget, spist og hygget. Vi har haft det skønt. Men til sidst vil pigerne gerne hjem til deres hus og deres veninder. Storetøsen havde savnet sin bedste veninde helt vildt, og da hun genså hende i dag ventede der hende en overraskelse. Søde Esmaralda have forberedt denne kage til Noomi. Der står: Du er min bedste ven. Lige til at tude over...


Senere i dag er det min tur. Om to timer skal jeg hente min hund hjem fra hundepension......


5 kommentarer:

  1. De er så søde de tøser ;-) Jeg synes nu også det var ret dejligt at se dig igen!

    SvarSlet
  2. Orh hvor er det bare sødt :)

    SvarSlet