mandag den 11. juli 2011

Garn i alle regnbuens farver

Jeg har længe drømt om at hækle et zig zag tæppe, og storetøsen vil så gerne have det som sengetæppe, så i dag var vi nede og udvælge farver.
Det var ret let, vi tog bare en af hver, næsten. Vi har valgt 25 forskellige og meget smukke farver arwetta i Mettes biks, se selv hvor smukke de er.....



I Frankrig købte jeg denne smukke kurv til at opbevare projektet i, så er der et samlet sted til alt garnet og selve tæppet undervejs. Jeg glæder mig til at lege med alle farverne....



11 kommentarer:

  1. Hæklede tæpper er for fede!!!

    Storetøsen bliver lykkelig for sit smukke tæppe i fantastiske farver!

    Kurven er smuk og hyggelig! Om tyve år vil man ønske sig at den kunne fortælle sin historie om hvor mange fede stykker strik den har opbevaret i årenes løb :-)

    SvarSlet
  2. Kan kun være enig i valget hihi. Har jo lige færdig gjort mit granny tæppe i netop arwettas skønne farverige garn. Dit tæppe bliver blødt, varmt og smukt kan jeg godt love dig :)

    Hvis du vil se mit, kan du klikke ind under maj eller juni, så er der billeder af det. Iøvrigt fik jeg, hver gang jeg kom anstigende med min hæklekurv, alle til at gå i svime over farverne, så det kan du også glæde dig til. At få veninderne til at gå i selvsving ;))

    Rigtig god fornøjelse
    Henriette

    SvarSlet
  3. ej hvor bliver det bare flot! Tænk at bare hive ned af hylderne, én af hver farve...glæder mig til at se det færdige resultat (;o)

    SvarSlet
  4. Det bliver bare SÅ mega, ultra, kolonort FEDT! Måske byttehandlen skal være 1 stk. Cecilia for 1 stk tæppe ;-)

    SvarSlet
  5. Så dejligt. Bliver det et bølgetæppe eller?
    Og tasken er da bare så flot :)

    SvarSlet
  6. Sådan en kasse farverigt garn kan man bare ikke blive træt af at kigge på. Det bli´r et skønt tæppe! Dejlig kurv du har købt i Frankrig.

    SvarSlet
  7. De skønneste farver.
    Det bliver et smukt tæppe er jeg sikker på...Glæder mig til at følge det.

    SvarSlet
  8. Flotte farver tæppet skal nok blive flot - Camilla, i søndags udtrak jeg dig som vinder af min lille give away - du kan se det i det indlæg jeg lavede i søndags. I indlægget bad jeg dig sende din adresse til susravn@gmail.com, så jeg kan sende dig din pakke.

    Jeg holder ferie fra den 19. juni og er først tilbage den 9. august, så hvis vi ikke når det inden jeg rejser må det blive derefter.

    SvarSlet
  9. Sikke da nogle dejlige farver.
    Det bliver da et fantastisk tæppe!

    SvarSlet
  10. Hej camilla..

    Dit sengetæppe var et af dem jeg fald for, havde ikke lige set at du brugte samme gran, var bare vild med det og så er det dejligt fast og blød.

    Når jeg ser lidt mere på din blogge, tror jeg du har helt ret med vores børn, hvor sjovt..Syntes bestem at ejg har set den lilleguld klump med ugletøjen i børnehaven og et par gang her på gaden, hos nabens datter.
    Havde slet ikke lagt mærke til det, før du skrev det.
    Så har du vel være med til strikke cafe, hos mette ikke også.?

    hvor hyggligt en strikke fra byen.

    SvarSlet