torsdag den 28. juli 2011

Dansk Mohair

I går var jeg i den skønneste butik på Mors, en butik der ligger så langt væk, at det må være de færreste der når derud. Jeg er glad for at jeg alligevel var i nærheden så jeg kunne opleve den her lille oase i det Nordjyske, Lykke tog mig med derud, tak for det!!

Jeg havde nær brugt alle mine penge, men beherskede mig til kun et projekt.

Dansk Mohair laver et trådet og to-trådet mohair garn i farver man kunne spise!

Jeg havde kun mobilen med derud, så kvaliteten er ikke i top :(




Den hvide model er fantastisk, strikket i et tråds mohair på pind 2,5!! Jeg ville ønske at jeg havde tålmodigheden, men det har jeg ikke. I stedet har jeg købt ind til et andet skønt sweaterprojekt til MIG! Glææææder mig allerede til at komme igang!

Besøg deres hjemmeside på www.danskmohair.dk 
De kommer også til Kreative Dage i Fredericia Messecenter d. 28-30. okt.

7 kommentarer:

  1. Det er så skønt at blive inspireret. Sikke mange lækre farver der bydes på ;-)
    Begrænsning kan være en svær ting, nogle gange er jeg urealistisk hvad angår min kreatid.
    Glæder mig til at se dit projekt.
    God dag
    majbritt

    SvarSlet
  2. Jeg har oplevet dem på en messe, hvor jeg købte ind til den hvide model, der hedder Dragen. Jeg er ikke begyndt at strikke den endnu. Det er noget skønt garn, og nogle dejlige farver. Glæder mig til at se, hvad du skal i gang med:-)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse dejligt garn, ja det kan være svært at sætte en stopper for en selv når man bare kan se det hele i sine drømme.

    Kender kun det alt for godt selv, har en kæmpe omgang som bare ligger og man skal i gang med.. hihi

    Glæder mig til at se hvad du skal have gang i og hvilken farve.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor får jeg en ubændig trang til at gramse garn, når jeg ser dine billeder. Godt jeg ikke kommer i nærheden af den butik - ellers måtte jeg sikkert snart gå fra hus og hjem ;o)
    Glæder mig til at se dit kommende projekt
    Kh Karen

    SvarSlet
  5. Lækker butik - lige før man overvejer at bevæge sig mod "verdens ende" og se sagerne first hand. Har dog fornemmelen af at det kan betyde at menuen står på havregryn den næste måned :-)

    SvarSlet
  6. Nøj hvor ser det lækkert ud!
    Jeg er imponeret over at du ikke købte hele butikken :-)

    SvarSlet
  7. HOld da op en fed butik!!! Og ååh alle de faaarver.. Man kan ikke andet end at komme i drømmeverden..
    Glæder mig til at se hvad du disker op med :D

    SvarSlet