fredag den 22. juli 2011

Bølgetæppet er igang

Så er der et nyt tæppe på hæklenålen. Min store pige vil gerne have et sengetæppe. For nogle uger siden købte jeg 25 nøgler smuk arwetta hos Mette.
Og jeg har fået hæklet næste 6 striber, jeg har regnet ud at der skal lavet 60 striber, så næsten 10% færdig :-)




Jeg glæder mig hele tiden til næste farve. Jeg bestemmer selv rækkefølgen, havde egentlig tænkt at jeg ville lade tilfældet styre, men det er meget svært ikke at blande sig :-)




Der er en ret fed Give Away hos min garnpusher, her kan man vinde 4 nøgler Safran fra Drops, kanon til hækleprojekter:


Besøg Garnværkstedets Blog og vær med

9 kommentarer:

  1. Sikke et smukt tæppe, du er ved at hækle dig :-) Skønne klare farver.

    SvarSlet
  2. Kjempefint teppe:) Takk for tipset om super give-away!

    SvarSlet
  3. Fede farver Camilla.
    Jeg kan godt forstå at du "kommer til" at blande dig, men det er altså rigtig sjovt hvis man har alle farverne i en pose og bare rækker ned, (uden at kigge;OD)... Det har jeg prøvet nogle gange...

    SvarSlet
  4. hej det er bare et fedt tæppe du har gang i.. det sikker på at din datter vil blive vild med det... glæder mig til at se det færdigt.

    SvarSlet
  5. Det er vidunderligt. Jeg må simpelthen.lave sådan et på et tidspunkt. Tak for link til give awayen. Det er noget lækkert garn.

    SvarSlet
  6. Det tæppe bliver så smukt!
    Mine børn beder ikke om tæpper, så jeg hækler til mig selv :-) Så er jeg også sikker på modtageren bliver glad, he, he........

    Jeg glæder mig til at følge tæppet - du er jo lynhurtig, men der går vel nogle dage før du er færdig - trods alt :-)

    SvarSlet
  7. Hvor bliver det bare flot! Bliver aldrig træt af at se på de flotte hæklede bølger. Mums :-)

    SvarSlet
  8. Hvor bliver det flot!
    Super flotte farver :-)

    SvarSlet