lørdag den 11. juni 2011

Vamsen!

Min vams er færdig!! Jeg kan nu vikle mig ind i 300 gram lækker flødekaramel :-) Jeg kommer til at bo i den hele sommeren, den er den helt rigtige farve, den er lidt løs i ribben, men jeg elsker når sweatere falder ned over en skulder, så til mig er det perfekt.







Faktaboks:
Opskrift: www.ravelry.com/patterns/library/radiant-sweater (Jeg kan ikke lave smarte links, det vil min mac ikke?!?!?!!)
Str.: L
Garn: Blackhill højlandsuld fra garnudsalg. 
Pind: Nummer 6


15 kommentarer:

  1. Ihh hvor er den lækker en rigtig "godte" - kan nemt forstå den vil blive en af årets favoritter.

    kh Jane

    SvarSlet
  2. Jeg drømmer om den model også - og den er da bare SÅ smuk til dig, så nu er det vist bare at fatte strikkepindene :-)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok flot. Har du strikket med dobbelt garn?

    SvarSlet
  4. Ja, Jane, det er jeg sikker på at den bliver.

    Tak Liselotte, den er virkelig skøn! Kom du bare i gang :-)

    Ja Merete, den er strikket i dobbelt garn.

    SvarSlet
  5. Ja, den er blevet god, det klær dig godt med den krave og farven er for lækker.

    SvarSlet
  6. ej hvor er den flot, den kan jeg godt forstå du er glad for, den klæder dig rigtig godt
    Knus Rikke

    SvarSlet
  7. Lækker!!! Både trøjen og modellen :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot, farven er super og den klæder dig ;-) Det er en lækker sag .-)
    God pinse

    SvarSlet
  9. For sulen da , du er bare hurtig på de der strikkepinde . Super lækker trøje og skøn farve ...
    Kh. Birthe

    SvarSlet
  10. Flott genser, i nydelig farge som passer perfekt for deg!

    SvarSlet
  11. Jeg MÅ jo sige det: weeeeee, Camilla som model i strik til sig selv - det er et længe ventet syn :-)

    Hvor er din sweater lækker!!! Og ja, farven er superflot til dig. Og du har været lynhurtig!!!

    Jeg håber så bare ikke du kommer til at bo i den hele sommeren - det skulle da gerne blive for varmt til uldne trøjer. Men hvis du skal holde ferie et megakoldt sted, så er det selvfølgelig godt med en varm vams :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er den flot.. og en super farve :-)

    SvarSlet
  13. Super lækker vams. Den klæder dig så godt. Jeg er vild med farven, men ligner desværre selv leverpostej, hvis jeg har den på.....

    SvarSlet
  14. Wow den er godt nok flot!
    Den kommer du da til at bo i :-)

    SvarSlet
  15. IH, hvor er den FIN!! Klæder dig bare så godt - glæder mig til at se den "live" :-) knus

    SvarSlet