fredag den 27. maj 2011

Ærmer til min vams

Det er snart en uge siden jeg har laver et indlæg!! Men der har ikke været så meget nyt strik under solen. Jeg har gang i et par tidskrævende projekter, så der er ikke noget færdigt strik til fremvisning på bloggen.
Så dagens interessante indlæg fra mig er mine ærmer som er færdige til "vamsen". Det hedder den hos Faster Mette, så det hedder den også hos mig.

Farven er "flødekaramel" fra Garnudsalget, og den er perfekt. Jeg strikker dobbelt på pind 6.


5 kommentarer:

  1. He he, har det litt sånn jeg også. Har begynt på et par votter til mannen, og han har jo store hender - jeg blir jo aldri ferdig!! =) Og så trenger han vel gjerne to også.. (Kravstor mann =))
    Jaja. Vamsen ser veldig fin ut, gleder meg til å se den ferdig,
    mvh Siv

    SvarSlet
  2. Åhh "vamsen" ser lækker ud
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Får man ikke meget hår i munden???

    SvarSlet
  4. Jo Mette, masser! Men de smager jo af flødekaramel :-)

    SvarSlet
  5. Det skal da nok blive lækkert!! :)
    Vi er vidst mange der er i gang med store projekter ;)

    SvarSlet