torsdag den 5. maj 2011

Lykke(n) er...

Tænk sig at nogen gider gøre sig den umage, at lave noget helt unikt kun til mig! Jeg er glad og rørt. Den kære Lykke har selv lavet disse fine øreringe til mig, hun har selv lavet de fine stjerneblomster i fimo ler! Jeg er imponeret, og glad, de har ført sig frem på i mine ører hele dagen :-)



Og farven, jeg er VILD med gul for tiden, og hun havde noget særligt i tankerne, de skulle jo passe til mit nye Camomille, tænk jer, den lille frækkert havde været i min taske for at stjæle lidt af mit gule garn, så hun kunne sikre sig at farven matchede! Hun er tilgivet :-)


Se hvor fint de matcher!! Tusind tak Lykke!! Du er den vildeste snut!

9 kommentarer:

  1. Oi, de var virkelig helt fantastisk fine =)
    Ha en fin og gul aften =)
    Mvh Siv

    SvarSlet
  2. Ih, hvor fine øreringe! Kan godt forstå de gjorde lykke :-)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor dejligt at du blev glad for dem :0) Hvor heldigt at jeg er tilgivet - er stadig glad for, at du ikke lige kom ind, mens jeg stod med hovedet i tasken :-)

    SvarSlet
  4. Godt match i friske farver:-)

    SvarSlet
  5. så flotte! Gult er Kult!!! og så kjekkt at de er laget akkurat til deg! Ha en flott helg!

    SvarSlet
  6. Hun er bare sød. Hvor er de fine. Nu er du nødt til at have begge dele på altid :-)

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er de flotte og de passer jo helt perfekt :-) Heldige dig.
    God weekend

    SvarSlet
  8. Kære Camilla..
    Hvor søren får jeg fat i opskriften til Camomille? Nu har jeg set den OVERALT efterhånden, og den skal da også op på mine strikkepinde :D

    SvarSlet