søndag den 1. maj 2011

Camillas Camomille

Mit helt eget camomille er færdigt!!! Det har taget 9 dage fra start til slut, jeg har været monogam, for jeg har sådan glædet mig til at få det på. Farverne er i nogles øjne sikkert helt ved siden af, men da jeg fik ideen en sen nat var jeg ikke i tvivl, selvfølgelig skulle camomille have de farver som den har i naturen. Undervejs var jeg i tvivl, jeg syntes farverne mindede om toiletrulleskjulerne min farmor havde da jeg var barn, kan I huske dem?
Men jeg er ikke i tvivl længere, jeg er sikker på at det bliver fantastisk til min cowboyjakke!

Døm selv:





Faktaboks:
Opskrift: Take a wild guess!
Garn: Gul = malabrigo lace (MUMS!!) 25 g!! og ren uld fra Geilsk ca 75-80 g
Ændringer: Stoppede da sjalet målte 47 cm og ikke 52 som opskriften foreskriver, jeg er 180 cm, og det er IKKE for lille!
Pinde: 3,5 og 3.
Hot or Not: Jeg er SÅ glad for mine kamille-farver :-)

20 kommentarer:

  1. Camilla; you did it again!! Strikkede lynhurtigt og - selvfølgelig - med superlækkert resultat.

    Du har ret; din Camomille vil være så fed til en cowboyjakke. Og til meget andet!!!

    Skønt med et lidt anderledes Camomille, nu hvor vi efterhånden har set rigtig mange blå og hvide varianter (smukke, men bestemt ikke så frække som dit!!!).

    Og så har du endelig strikket noget til dig selv - smukt og velfortjent!

    SvarSlet
  2. Hej Camilla
    Meget flot samt frækt farvevalg, du har valg at givet dit Camomille. Man er heldigvis herre over sine egne farvevalg... Godt gået..
    God søndag aften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Netop de farver man tænker på, når man ser en Kamilleblomst for sig.
    Hvor er det fint :-)

    SvarSlet
  4. Camomille sjalet i kamille farver, det er smukt:-)

    SvarSlet
  5. Det er bare så fint!
    Og heldigvis bestemmer man selv farver og størrelse. Det er jo netop det smarte ved at lave tingene selv :)

    SvarSlet
  6. Det er SÅ friskt og fint - er helt VILD med de 2-farvede kvaster :-) Dygtige dig :-)

    SvarSlet
  7. Det er vildt flot og rigtig forårsagtigt. Det kan du være stolt af!

    SvarSlet
  8. Godt du fulgte dit eget ønske ;)
    Det ser super fint og let ud.

    Yt.

    SvarSlet
  9. Smadder flot , det oser jo ligefrem af sol og sommer :-) Du kan bare lige det der med camomille sjaler ....
    Kh. Birthe

    SvarSlet
  10. Fuldstændig Camilla :-)

    SvarSlet
  11. hamrende flotte farver sammen!

    Kan godt huske de der toilet-rulle-holdere. Mener min farmor havde nogle, der var hæklede, og rød og hvid stribende. :-))))

    SvarSlet
  12. Superflot --sevom jeg er en af de der antigule personer .Dit valg er flot og klædeligt ;-)

    SvarSlet
  13. Godt du holdt ved, det er super flot;-) og så hurtig, det er vildt.

    SvarSlet
  14. Ej hvor er det blevet flot:) Og ja da.. det skal selvfølgelig være i camillefarver. Jeg selv får helt lyst til at gøre det efter.

    Tak for at vise det frem og rigtig god dag
    Kh Henriette

    SvarSlet
  15. Det er da bare blevet super flot.. Nu får jeg endnu mere lyst til at gå gang med Camomille nr. 2.. ;o)

    SvarSlet
  16. hvor er den bare superfed.. Glæder mig meget til at få rigtig tid til at strikke igen..

    SvarSlet
  17. Knall! Så deilig med spreke farger nå i vårsolen! Jeg vil også ha et!

    SvarSlet
  18. Hold da op hvor er den lækker og SÅ flot i gul og hvid. Jeg må på jagt efter opskrift og garn.

    SvarSlet