søndag den 8. maj 2011

Forår i Odense

Sikke en weekend. Den har indeholdt alt det gode!

Min kære veninde Mette havde fødselsdag, så jeg har brugt min weekend i dejlige Odense, en weekend med forrygende sushi, fantastiske veninder, shopping, restaurant, strik, gåture langs Odense Å og forårsmarked i Pakhus 16! Jeg har virkelig haft en skøn weekend!

Gaven til fødselsdagsbarnet har jeg måtte holde hemmelig, men nu skal den på bloggen:



Et stort sjal i angora, super blødt og varmt!! Lidt for varmt til maj måned, men hun kan tage det om sig om aftenen...

På forårsmarkedet blev det til et par indkøb, men især en ting er jeg ualmindelig glad for, keramiker Marie Langå Pedersen havde en stand, og jeg købte en af hendes meget smukke tekander.



Den lysegrønne tekande flyttede hjem til mig......

12 kommentarer:

  1. Ja, det lyder i høj grad til at have været en skøn weekend! Smukt gave-sjal du har strikket!

    Er da også helt vild med den tekande. Skøn holdning den har: tilbagelænet og med tuden i sky :-)

    SvarSlet
  2. Superflot tepotte! Jeg var også lub på de to pigers keramik. Ærgerligt at vi ikke lige mødtes dernede:-)

    SvarSlet
  3. For en supersøt tekanne!!

    SvarSlet
  4. Fin sjal din veninde fik ;)
    Ja, det var nogle fine ting hun lavede.
    Din tekande er super fin.

    Yt.

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød. Godt at vide at den får et godt hjem :-)

    SvarSlet
  6. Nå det var derfor du havde været hos Tante Grøn :) Kunne ikke helt forstå det.. Lækkert sjal! Og ja, superfedt marked ikk? :)
    Nu må jeg blogge noget mere, så jeg kan lære folk at kende til næste år.. :)

    SvarSlet
  7. Hej Camilla
    Jeg var så tæt på dig og dit Camomilla tørklæde, som er virkelig flot live. Tænk at man kan kende en person på tørklædet. Jeg ville ikke forstyrre, da du var ved at købe, din nu lækre lyse grønne tekande.
    Fyn og Odense er bare Fin. Kom endelig igen..
    God mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  8. Sikke en smuk gave!

    Dejlig thepotte. Den kan jeg godt forstå du måtte eje!

    SvarSlet
  9. Herligt med saadanne week-ender. Saa bliver energi-lageret fyldt op. Laekker tea-kande.

    SvarSlet
  10. Ligner et sjal jeg har set før, men hvor var det nu? ;-) Ha ha, Mette er heldig og hun kommer til at ELSKE den angora-drøm - og jeg ved hvad jeg taler om! Fantastisk dygtig keramiker, jeg er lidt misundelig på købet af den mega fine kande.

    SvarSlet
  11. Bare en skøn weekend du har haft! :)

    SvarSlet
  12. Flot sjal du har lavet til din veninde:)

    SvarSlet