lørdag den 2. april 2011

Malabrigo heaven!

Jeg ville ønske at man her på bloggen kunne "se med fingrene". For så kunne I mærke hvor smukt det her garn er. I har sikkert alle sammen mærket på det før, men for mig er det ret nyt.

Jeg har længe tænkt og tænkt over farverne, og fordi man kun kan få det på nettet, er det ret usikkert hvordan farverne er i virkeligheden. Jeg har bestilt fra "Penelope" i Holland, de havde lige de to farver jeg aller helst ville have. 50g af hver farve (en gul er ikke på billedet, den er vundet op og det første projekt er på pindene).

Jeg ved helt præcis hvad de skal, for jeg har ligget og tænkt og tænkt hver aften når jeg skulle sove, indtil jeg vidste præcis hvilke farver jeg ville have. De kom med posten i torsdags, og jeg har næsten sovet med dem om natten :-)

Projekt 1 vil jeg vise meget snart :-) Hvad siger I? Er de ikke smukke. De skal dog ikke bruges i samme projekt!! Så dristig er jeg ikke.....



Det er simpelthen det lækreste garn jeg nogensinde har haft i hænderne!!

10 kommentarer:

  1. I dine bilder er det neste så jeg kan "se med fingrene" hvor deilig garnet er :-D Gleder meg til å se hva du lager at det!
    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlet
  2. Og jeg måtte vinde det op :-)Også resten forhåbentlig. For så er du nødt til at komme forbi med det, og det tager laaaaang tid at ordne...

    SvarSlet
  3. Det ser bare lækkert ud. Er vild med den hindbærfarvede.
    Har du et link til denne lastens hule??

    SvarSlet
  4. Her er linket :) www.penelopecraft.com
    Håber du finder noget lækkert :-)

    SvarSlet
  5. Wooov for nogle skønne farver, kender ikke mærket eller garnet, men sikker der det at siden skal tjekkes ;-)
    God søndag

    SvarSlet
  6. Det ser spaendende ud. Det garn kender jeg slet ikke, men det ser bloedt ud. Hvad har du gang i?????????? Altsaa naar jeg bliver nysgerrig, saa..............

    SvarSlet
  7. Det ser meget spændende og lækkert ud :)
    Jeg ignorerer vist det link...

    SvarSlet
  8. Mums, det er bare lækkert! Glæder mig til at se om du er kommet længere på det nye Camomille :-)

    SvarSlet
  9. Det ER lækkert garn, og rigtig skønne farver:-)

    SvarSlet