lørdag den 23. april 2011

Hyldest til Irene

Jeg har været aktiv på bloggen i 6 måneder, og Irene var en af de første jeg opdagede, og hun var en af mine første faste læsere. Jeg var draget af hendes blog, mere af hende end hendes fantastiske strik! For du godeste Irene, du strikker som en drøm!!

Jeg er meget rørt af Irenes situation, og tænker tit på hende. Jeg har overordenlig stor respekt for hende som menneske, til trods for at jeg aldrig har mødt hende IRL! Det siger noget om en menneskes personlighed, at man kan blive rørt og påvirket udelukkende via de skrevne ord og billeder. At du Irene inddrager os i dit liv, din sygdom og dine frustrationer og glæder er så modigt!! Du er uden tvivl en af de sejeste kvinder på denne grønne jord!!!

Jeg hylder dig Irene, og sender dig en sværm af lindring og varme. Håber du snart er hjemme igen.

Tak til strikkeheksen for denne fantastiske idé!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar