fredag den 8. april 2011

Camomille på hjernen

Det har jeg haft længe, altså camomille på hjernen....
Om aftenen har jeg tænkt på hvilke farver mit eget camomille skulle have. Den første camomille er færdig, den skal bare vaskes og have lavet kvaster (det kan jeg overhovedet ikke finde ud af..).
Men skulle mit være lilla og lime? pink? grå? Jeg var i vildrede.... MEN! Så kom jeg til en dag at google camomille, og så dukkede der en masse sjaler op (sjovt nok) men der dukkede jo også en hel del kamille blomster op...


Jeg var sikker i min sag. Mit camomille skulle være kamille farvet, gul og hvid. Jagten på gult lace garn blev sat ind, og efter lang tids søgen fandt jeg den bløde og meget smukke gule malabrigo lace sauterne som jeg skrev om i mit sidste indlæg.

Jeg er ikke nået så langt meeeeeen, jeg tror det bliver godt når jeg først er kommet lidt længere. Den hvide er geilsk uld!



Jeg ved forresten godt hvorfor jeg har camomille på hjernen....... jeg bliver hjernevasket (eller hårvasket he he)hver morgen, men det var først for få dage siden at jeg opdagede det...... se lige hvad min shampoo hedder!!!!



7 kommentarer:

  1. Camomille i skønne farver, glæder mig til at se din version af sjalet.
    Rigtig dejlig fredag

    SvarSlet
  2. Nærliggende valg med farverne ;-) jvf. navnet.

    Jeg er sikker på det bliver et skønt sommersjal.

    SvarSlet
  3. Ja det er altså lidt sjovt med den Camomille-dille.
    Alle sjalerne bliver meget forskellige selvom det er den samme opkrift. Mit sjal er næsten færdigt nu.Rigtigt hyggeligt strik
    Rigtig god arbejdslyst.
    Tina.-)

    SvarSlet
  4. Det bliver spændende at se dit camomille , dit er det første jeg har set i de farver :-) Jeg har også et på pindene i råhvid og caffelatte i Rasmilla garn, som 2 strikketøj :-)
    god weekend
    Kh. Birthe

    SvarSlet
  5. Ja, du er sørme da hårdt Camomille-ramt, din stakkel. Camomille på hjernen, i håret og på pindene! Det kommer vel til at tage noget tid at blive afvænnet :-) Når du begynder på dit 5. Camomille melder jeg dig til Afvænningscenteret for Camomille-misbrugere, he, he.....

    SvarSlet
  6. Cammomille frister! Klarer bare ikke bestemme meg for garnvalg, det er så mye flotte farger...

    SvarSlet
  7. Altså, søde Camilla, synes stadig at det er sejt at du kaster dig ud i flere af slagsen - for Gaaab det er kedeligt at strikke ;-) MEN da jeg så de færdige kvaster i går, fik jeg lige lidt gejst til at strikke videre, altså lige om 1 ærme :-)

    SvarSlet