mandag den 11. april 2011

Camomille 1 er færdig!!






Den isblå camomille er færdig. og jeg ELSKER den!!!!
Jeg har været i tvivl lige siden jeg fik den af pindene, men i går blev den vasket, i nat blev den blokket, i dag fik den kvaster og for få min siden prøvede jeg den på og fotograferede den. Og efter blok og vask er den bare SÅ meget bedre!!! Glæder mig til at få flere af pindene.....

Håber min hemmelige modtager bliver glad!!

I får en stribe billeder :-)





Faktaboks:
Opskrift: Isager
Garn: Isager
Pinde: 3,5 og 3 knit pro
Tid: evighed
Resultat: I love!


13 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt. sjovt at se alle de forskellige udgaver i blogland.

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot. Lækker farve. Jeg er sikker på at din hemmelige modtager bliver super glad :-)

    SvarSlet
  3. Smukt Camomille - er og bliver et hit:-)

    SvarSlet
  4. Der er en der bliver super glad ;)
    Ellers er hun et skarn ;))

    Yt.

    SvarSlet
  5. Smukt. Mit første er også lige gået af pinden og det er bestemt ikke det sidste.

    SvarSlet
  6. Suuuuper fint! Og det er blevet rigtig godt i størrelsen. Hende den hemmelige modtager bliver da SÅ lykkelig :-)Hvem skulle have troet at en sej WOW rogue kunne transformeres om til en Camomille strikker på så kort tid ;-)

    SvarSlet
  7. Forstår godt at du er helt vild med den, den er så smuk, så smuk. Er sikker på der er en der bliver lykkelig ;-)

    SvarSlet
  8. Camilla, det er smukt og for søren da en fart du har haft på :-))

    SvarSlet
  9. super smuk...
    måske man skulle anskaff sig garn og opskrift..
    heldige modtager :)

    kh♥

    SvarSlet
  10. hej CAmilla, sikke en fed blog, vil elske at besøge dig igen, gid jeg kunne strikke som dig, det er rigtig flot det du laver
    knus Rikke

    SvarSlet