søndag den 27. marts 2011

Svigermors surprise

Efter Silkbloom katastrofen  måtte jeg fluks finde et nyt projekt til svigermor, og en ny farve, men stadig silkbloom fino fra BC garn. For det garn er da det blødeste og lækreste jeg nogensinde har haft i hænderne.
Jeg fandt en fin opskrift på ravelry og har siden strikket med lyntes hast.
I går blev det blokket efter en tur i ....... HÅNDVASKEN!!

Jeg er rigtig godt tilfreds og jeg håber svigermor bliver glad, det er i hvert fald hendes yndlingsfarve :-D. Hun må få den til hendes fødselsdag om ca 2 uger. Det er hemmeligt! shhhhhhhhh







Faktaboks:
Opskrift: Sugared Violets fra Ravelry
Pinde:  knit pro rundpind str 4
Forbrug: 2,5 nøgler
Ændringer: Jeg tog en mønsterreport mindre end opskriften foreskriver, ellers blev det alt for stort.
Hot eller not: Farven er glødende hot!

7 kommentarer:

  1. Intet mindre end smukt!
    Jeg er sikker på din svigermor bliver glad :-)

    SvarSlet
  2. Super smukt og dejlig glad fareve , Camilla hurtigstrikker :-)

    SvarSlet
  3. lækkert, lækkert og super smukt sjal - også farven!

    SvarSlet
  4. Sikke en flot farve. Hvis hun ikke bliver glad for det, saa.................!

    SvarSlet
  5. Superflot - det bliver hun da helt sikkert glad for! Rød er sgu en fed farve!!!!!!! Endnu engang et lille mesterværk fra dine pinde, Camilla.

    SvarSlet
  6. Woooow hvor er den flot, hun bliver da vild glad. Hvor har du været hurtig, tænker lige på grøn strikker hihi

    SvarSlet
  7. Nydelig sjal....i ei superhot farge. Tipper at svigermor blir glad.

    SvarSlet