søndag den 20. marts 2011

Super fiber fest dag!!

Sådan en dag er en af de bedste!! Favorit strikkehøns, udflugt, strikkedag!!! SKØNT!!!

En dag i Ry hvor vi fik demonstreret Magic Loop af Ann, vi fik lært lidt om farver og teknikker af Bodil i forbindelse med Seyfarth sjaler, vi fik snakket med andre fra blogland, vi fik grinet, drukket kaffe, strikket. Vi fik mærket på dejligt dejligt garn, blev inspireret og fik en masse nye ideer og input. Jeg faldt pladask for det her håndfarvede arwetta garn, og vil strikke mig et par knælange sokker, nu hvor jeg behersker magic loop er det jo intet problem!





Tak til mine to favorit strikkehøns for en helt igennem fantastisk dag, ord kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til Fanø festival, 3 dage i træk kun med strik!!

7 kommentarer:

  1. Dejligt, at I havde sådan en hyggelig dag - jeg er grøn af misundelse - og jeg kan næsten ikke bære at tilføje: Altså på den gode måde ;-) Håber det gentager sig næste år :-)

    Lækkert garn du har fanget - det er samme kvalitet som jeg har strikket et af mine Camomiller i - og det er lækkert :-)

    SvarSlet
  2. I lige måde, siger jeg bare! Fantastisk sådan at have intens tøse-strikke-tid! og det bedste er, at vi skal afsted igen både på torsdag og på lørdag!

    SvarSlet
  3. for et fantastisk nydelig garn! Hva slags er det og hvor har du fått det??

    Angående Magic loop.. jeg prøvde så vidt en gang, men måtte fort gi opp:/ Er det sånn at det kun kan brukes på "store" plagg? som ermer og sokker til voksne? Magic loop blir vel for knapt dersom man strikker baby/barne sokker feks?

    SvarSlet
  4. Nix, søde. Tre dage i træk med strik og med JER. Tusind tak for i dag, det var helt igennem fantastisk.

    SvarSlet
  5. I er saa heldige. Hopper paa Lenes groenne misundelse.
    Sikke en dag.

    SvarSlet
  6. Lyder som en dejlig dag. Jeg havde brug for en slapper, men kan godt ærge mig en smule over at jeg ikke tog med Irene og Berit.

    Vi ses på Fanø ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det skønt.
    Vi ses på Fanø - husk det store taletidskort! :)

    SvarSlet