tirsdag den 8. marts 2011

Poncho og Andefødder

Jeg arbejder på højtryk, alt andet strik er lagt i kurven. Jeg vil have den her poncho færdig ASAP, det er ponchovejr, og jeg vil have den på NU :-)

Egentlig ville jeg have haft en i "inka/peru" look, men jeg kunne ikke finde en opskrift. Så foreskede jeg  mig i denne her, men kunne ikke helt finde de rigtige farver i drops eskimo, så jeg købte drops andes i stedet og valgte kun 5 farver.

I får en smagsprøve på farverne....

Mørk grå, lys grå, rosa, lilla og sort




Jeg skal have den på med mine fine nye fodformede støvler som jeg købte i går, og næsten sov med i nat :-)


Duck Feet

13 kommentarer:

  1. De skoene er helt fantastiske! Jeg har sånne selv, bare lavere og med lisser. Kjempe fin blogg du har!

    SvarSlet
  2. Skønne farver til poncho - sikker på det bliver lækkert.

    Uha - de støvler må også godt flytte ind hos mig ;-)

    SvarSlet
  3. Ponchoen ser spændende ud, rigtig forårs farver. Lækre støvler du har fået dig købt, hihi kan lige se dem stikke ud under dynen ;-)

    SvarSlet
  4. Takk for det. :) Du er allerede på min blogg-liste. Kos deg masse med skoene. Jeg har flytta inni mine, bokstavlig talt. ;)

    SvarSlet
  5. Fede støvler! :) Glæder mig til at se den færdige poncho - du bliver da for lækker :)

    SvarSlet
  6. Sikke laekre farver du har valgt. Den bliver da kanonos.
    Oehhh jeg er stoevlefreak, og de der ser hammer gode ud. Naar ponchoen bliver faerdig maa du tage et billede med stoevlerne paa.

    SvarSlet
  7. Jeg måtte for ikke så længe siden konstatere at jeg ligner en der er på vej til Mexico når jeg tager poncho på, men jeg glæder mig til at se din!! Og støvlerne - åh hvor er de fede!! :)

    SvarSlet
  8. Du bliver da bare så forårs lækker ;)

    Yt

    SvarSlet
  9. Har selv kigget og gramset på andes-garnet. Bare så lækkert. Det bliver garanteret den skønneste poncho, du får dig der. Og de farver du har valgt er bare mums!

    SvarSlet
  10. Uh, du dejlige RAPAND :-) Glæder mig til at se det færdige poncho! Det var jo også på tide at der blev lidt lækkert til dig selv! knus

    SvarSlet
  11. Andes er for lækker ...strikker (og har strikket )selv i den lige nu... mørk grå -lys grå - råhvid - army - lilla - rosa - sand - lys grøn og blå :) sweater færdig og vest af rester :)
    glæd dig den er lækker og varm...og så med de skønne støvler Wauw :)
    kh♥

    SvarSlet
  12. Du bliver top-lækker! Har støvlerne i den forede udgave. De er fantstiske:)

    SvarSlet
  13. Lækre farver du har valgt :-)

    kh Jane

    SvarSlet