torsdag den 10. marts 2011

Poncho færdig...

Jeg strikkede på højtryk. Den blev færdig i går. Jeg tog den fluks på, løb ind til spejlet og blev ramt af to sandheder....
Den første er at jeg virkelig trænger til at tabe mig!!! Oh My God!
Den anden at denne poncho ikke blev helt så "flippet cool" som jeg have håbet, men mere "jeg går lige i haven og har ikke andet at tage på" - agtig....

Men den er varm og dejlig at have på, jeg testede den i morges da jeg afleverede børn.

I får et billede af den på, men med morgengrimheden skåret væk..... (gid man kunne det i virkelighede.......)



17 kommentarer:

  1. Sjovt som det igen er blevet moderne med ponchos. Jeg havde flere som barn. Din ser lækker ud:)

    SvarSlet
  2. Den er da blevet hammer fed! :) Nu vil jeg også have en!!

    SvarSlet
  3. Hej. Dejligt indlæg du har skrevet. Gir dig ret, den er ikke flippet. Måske du skulle sjuske lidt og lave et par fejl, hist og pist.
    Den er bare hammerfed.... det er ordene. Jeg tror også, at jeg vil have sådan éen

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu den er blevet ret flot - flippet cool afhænger måske også lidt hvad du sætter til den af tilbehør :-)

    Jeg giver Trillemor ret sjovt som moden vender tilbage.
    kh Jane

    SvarSlet
  5. Du laver da bare en mere med masser af lamaer - måske endda lidt hønsestrik i ;-) Og du er da for skøn - både på yder-og inderside! Kram

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare skøn! Den kan du da sagtens have på andre steder end i haven og børnehaven. Sammen med en blomstret nederdel fx. eller noget andet, hvor lilla indgår.

    Klem fra
    mette, der er i fuld gang med din opskrift. Sikke en oplevelse jeg fik, da jeg fordelte maskerne på to pinde - jeg
    havde slet ikke gennemskuet, hvad det skulle til for!

    SvarSlet
  7. Altså Camilla - jeg synes den er noget så fin:-)

    SvarSlet
  8. hej Camilla

    jeg synes nu den er ret lækker.... jeg har selv lidt rester af Andes....og har regnet med at de skulle gå til en poncho....
    jeg vil nok strikke den lidt længere.... og det flippede kunne du jo få ved at sætte frynser på :)
    skøn skøn sag

    kh♥

    SvarSlet
  9. Er enig med Jane. Flippet og cool afhaenger helt af tilbehoeret. Og hvis du nu tog de dejlige stoevler paa og en fraek hue paa sned samt et par cowboybukser eller en lang nederdel, saa skal du bare se smarte loejer.
    Jeg synes den er blevet rigtig god.

    SvarSlet
  10. Superskøn poncho.
    Den er da godt nok blevet hurtigstrikket!

    SvarSlet
  11. Aiii, hvor er du bare ikke særlig sød mod dig selv! Du får da lige det hele med: morgengrimhed og at du skal tabe dig - og så skal den flotte poncho også kritiseres! Jeg vil bare sige :1. den ser så lækker ud, at jeg, som havde svoret ALDRIG at strikke en poncho, nu har lyst til at lave en. 2. Jeg synes, den ser ud til at klæde dig, og der er INTET ved den der siger, at den kun kan bruges i haven. 3. Hvor har du opskriften fra?
    Knus fra karen

    SvarSlet
  12. Kære blogvenner! I ER SÅ SØDE!!!!!
    Lykke: Du er den skønneste!!
    Marianne: God idé med frynser!
    Lin: Jeg har haft den på hele dagen, med mine nye fede støvler, selvom det i virkeligheden var mere passende med regnfrakke og gummistøvler :-)
    Karen: TUSIND TAK!!! Opskriften har jeg fra feminas hjemmeside. Jeg har linket til den i mit forrige indlæg.
    Mette b: Glæder mig til at se din ugle!
    Alle I andre: tak tak tak!! I er så søde!

    SvarSlet
  13. Camilla den er da bare fin, synes du er lidt hård ved dig selv og den ;-) Synes den er super sød til dig og farverne er da lyse som foråret. den ligner en man aldrig har lyst til at tage af. DFu kan godt være tilfreds.

    SvarSlet
  14. Den er skøn, Camilla. Ikke andet at sige til det.

    SvarSlet
  15. SÅ! Nu er min ugle færdig og min mobil nyder den varme og bløde strik... synes jeg ;o) Du kan se den lige her:

    http://frbrinch.blogspot.com/2011/03/ugle-til-mobilen.html

    Knus og endnu engang tusind tak :)

    SvarSlet
  16. Den er da super smart, rigtig flot. Måske ikke flippet nej - men lækker det er den.

    Nu er jeg jo lige nu i frynseland, så den kommentar vil jeg også tilslutte mig.

    SvarSlet
  17. PS: Synes absolut også den er cafe, strøgturs, gå i byen-egnet m.m ;-)

    SvarSlet