tirsdag den 29. marts 2011

Pimp my iPhone

Eller, faktisk er det ikke for at det skal se godt ud, eller på nogen måde være fancy, men det er bare ret smart at ledningerne til mine høretelefoner ikke vikler sig ind i sig selv og de andre ledninger i skuffen... Jeg har set dem her på bloggen hos både Ålerusen og Skau og co, og i dag kastede jeg mig ud i det. Det tager ingen tid og er et hyggeligt lille projekt.
Jeg brugte en rest fabel strømpegarn og hæklede fastmasker rundt med en lidt for lille hæklenål, jeg vil anbefale en i str 2,5!


6 kommentarer:

  1. hej camilla

    du kan roligt glæde dig... det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mit temperament...
    hadede når man hurtig skulle ud af døren og det var et filten sammen ..... det har det ikke gjort siden jeg hæklede om.... så det også hos Ålerusen :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Det er god nok smart. Gad vide, hvad mine konsulent kolleger siger til sådan en gadget? Men jeg kan vel være ligeglad :-)

    SvarSlet
  3. Sindsygt smart, det må jeg i gang med ;O)Jeg har rykket op til flere par i stykker i arrigskab

    SvarSlet
  4. ihh, hvor smart! Tak for tippet :)

    SvarSlet
  5. JA, JA, JA, det har jeg også set og planlagt at gøre med mine høretelefoner. Ikke mere stå og stampe i jorden af arrigskab når det hele er viklet ind ;-)

    SvarSlet