onsdag den 30. marts 2011

Lilletøsens poncho

Hun har selv bestilt en poncho, og hun har selv bestemt farverne. Opskriften fandt jeg hos Sys Fredens, og der hang i sidste uge fine stribede ponchoer i vinduet hos Fandango. Jeg blev færdig i går, i nat tørrede den og i dag fik jeg taget billeder af den lille frøken (og lidt af Sofus). Hun er glad og tilfreds, så det er jeg også :)



Faktaboks:
Opskrift: Sys Fredens: stribet poncho
Garn: Iris fra BC garn (100% uld)
Pinde: nr 5
Ændringer: Da den er strikket til et barn, har jeg færre masker imellem indtagningerne, og har slået 8 masker mindre op end angivet ved halsen.


8 kommentarer:

  1. Ja, du må altså undskylde, men jeg ved nu ikke rigtigt hvem der er sødest ;)
    Den bedårende und dame på billede eller din poncho ;)
    De er fine sammen de 2.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Hvor er hun da bare sød og ponchoen er rigtig fin til hende, de kan godt gå foråret i møde hånd i hånd ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg skal hilse fra min datter og sige, at den er flot og at hun også gerne vil have sin mor til at strikke sådan en. Jeg synes også den er flot og klæder din smukke datter.

    SvarSlet
  4. En smuk poncho til en smuk lille pige :-))

    SvarSlet
  5. Lillemusen er ikke mindre sød med fletninger. Det har jeg aldrig set før. De er perfekte begge to :-)

    SvarSlet
  6. Den har hun da designet rigtig godt - og du har også været dygtig :-)

    SvarSlet
  7. De klaeder hinanden da rigtigt godt.

    SvarSlet
  8. Tusind tak for jeres søde ord.

    SvarSlet