mandag den 21. marts 2011

Lille livsstykketrøje

Man skal jo udnytte når ting er på tilbud! Det var min undskyldning for at købe denne opskrift + garn til storetøsen. Jeg er vild med den cardigan! I Mettes biks er der lige nu, og resten af marts, 10% hvis man køber garn og opskrift til livsstykketrøjen. (klik på månedens opskrift)
Jeg tog storetøsen med ned i garnbiksen, for hun skal selv vælge farven på garnet. Når man er 7 skifter yndlingsfarven hele tiden, og lige for tiden skal alting være blåt. Moderen er ganske godt tilfreds, men faktisk findes der ikke geilsk garn i en grim farve :-)




6 kommentarer:

  1. God smag, hun har, din søde pige. Tak for besøg af jer begge i dag. Som altid hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Meget flot farve, og modellen er jo ogsaa helt fantastisk. Du har ret Bente Geil har kun laekre ting. Og saa er du heldig at hun vil gaa med det. Hos mig er det kun maendene der vil (og hihi hos mig er de str small saa det gaar tjeppere).

    SvarSlet
  3. Så skønt! Håber, den bliver færdig, inden yndlingsfarven er en anden, he he... (Du ved, hvad jeg mener)
    Geilsk er noget af det lækreste - god strikkelyst :)

    SvarSlet
  4. Livstykketrøjen er bare skøn men det synes jeg nu alle hendes design er.

    Den blå farve er helt fantastisk kan godt forstå hun valgte lige netop den til det spirende forår.

    kh Jane

    SvarSlet
  5. Hun bliver så velklædt, din store datter! Jeg har Livstykketrøjen på to-do-listen. Til mig selv forståes :-)
    Men klart at jeg skal strikke små lækre sager også når jeg bliver faster til en lille pige til august. Hm, burde nok også strikke til min "store" niece på 8 år. Jeg kan jo finde god inspiration til pigestrik her hos dig.
    Men.....skal lige strikke noget mere til mig selv først!!!

    SvarSlet
  6. Jeg er bare så vild med den lille trøje. Farven hun har valgt er super flot, en pige der ved hvad hun vil have, det er da super ;-)

    SvarSlet