lørdag den 12. marts 2011

Jeg skal ikke trævle et halvt camomille op vel??

Jeg er igang med et camomille, for jeg har også fået camomillefeber. Det er ikke til mig, men til en fødselsdagsgave hemmeligt hemmeligt...
MEN!! Nu finder jeg så ud af, at jeg på et eller andet tidspunkt begynder at tage ud en maske før markøren og en maske efter, hvilket vil sige at den midterste stribe bliver bredere, den var først 3 masker, nu er den 5!..... HVAD NU?? Trævler jeg op? Eller affinder jeg mig med at midterstriben er bredere?



Kan I se hvad jeg mener?






10 kommentarer:

  1. Nej, det syntes jeg ikke du skal ;)
    strik du bare videre, det er jo kun dig der ved at der i opskriften står 3 masker,det gør ingen forskel på sjalet.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Jeg ville fluks acceptere det personlige tilsnit sjalet får i stedet for at trevle op. Så længe det ikke er en fejl, der gør resultatet grimt, gør det ikke noget.
    Det bliver rigtig smukt!
    Klem og god lørdag

    SvarSlet
  3. Så længe det ikke bliver grimt, så lad det være.
    Så får sjalet jo dit personlige præg. Og det er vel kun dig der ved, at der faktisk kun skulle være 3 masker,ikk??

    SvarSlet
  4. Personligt præg hedder det. Fortsæt, og kom straks ned så jeg kan se nærmere på det!

    SvarSlet
  5. Som de andre har skrevet - fortsæt! Så hedder det et unika-sjal:-)

    SvarSlet
  6. Nej Nej ikke trævle op.... det gør bare sjalet personligt... - det ser faktisk fint ud...
    Så fortsæt du bare...

    SvarSlet
  7. Jamen jeg er helt enig med alle de andre, men på billedet ser det helt tilsigtet ud. Du kan jo overveje om midterstolpen vokse til 7 m.

    SvarSlet
  8. Selvfoelgelig skal du ikke traevle op. Det goer det hele bare mere personligt.

    SvarSlet
  9. Jeg ville fluks strikke videre og mener det er dit lille personlige fingeraftryk ;-) Opskriften er kommet i hus nu mangler jeg lige det rette garn og farve.

    SvarSlet
  10. Tak for pæne ord på min blog.
    God søndag / Vilma :-)

    SvarSlet