fredag den 18. marts 2011

It's a kind of magic

Jeg er for altid sluppet af med strømpepindene, MAGIC LOOP har indfundet sig i mit strikkeunivers!!

Lykke og jeg havde temadag i min sofa i onsdags, og det resulterede i at vi knækkede magic loop-koden. Det er slet ikke så svært som man tror, og når man først er igang går det super hurtigt!!
Egentlig ville vi bare forberede os lidt til Fiberfest i Ry i morgen, hvor Ann bl.a. demonstrerer magic loop metoden, men vi kom ret godt igang. Jeg glæder mig nu alligevel meget til at se en prof i aktion i morgen!




Glæder mig alligevel VILDT til udflugt med mine favorit strikkehøns Mette og Lykke!

7 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne se mere, når du kommer til hælene. Tænk aldrig at mangle en halv strømpe i at være færdig. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve.

    SvarSlet
  2. Lige over, søde. Tak for specialundervisning ;-)

    SvarSlet
  3. Håber vi ses dernede - jeg kommer også:-)

    SvarSlet
  4. Det lyder lidt for godt til at kunne være sandt ;-)tænk sig at kunne strikke strømper på rundpind og så to på en gang.....det må jeg have lært.
    God tur

    SvarSlet
  5. Det ser og lyder meget tillokkende med den metode - jeg har det dog stadig tilgode at prøve....men det kunne helt sikkert få mig til strikke strømper - jeg hader nemlig de strømpepinde.

    Rigtig god fornøjelse i morgen.
    kh Jane

    SvarSlet
  6. Juhuu, jeg glæder mig også! Er på den anden side af hælene nu og det kører stadig!

    SvarSlet
  7. Superhyggeligt at hilse på dig og dine to favorit høns :-)
    I er altså for seje til at knække koder. I får jo aldrig brug for at komme på kursus, når I stikker hovederne sammen og regner den ud på forhånd :-)

    SvarSlet