mandag den 14. marts 2011

Hvad er der indeni?

Der er kommet pakke fra USA:


Den kan åbnes...


Den kan åbnes mere...

Der er plads til alt! Der er også en lille "pung" hvor man kan
gemme maskemarkører mm!

Mega nice!

MEN!!!
Fordi jeg købte din via Etsy, og den altså skulle sendes fra USA, så er det jo sådan at man skal betale told ved modtagelsen. Tolden var 217 kr!!! Så lad os bare sige at det er endt med at være et meget dyrt knit pro opbevaringsetui!! Trist er det også at stoffet er misfarvet... :( Men den kamp opgiver jeg på forhånd..

Jeg har også bestilt etui fra Duttelutte, det må I se i morgen :-) Jeg tror nemlig at det kommer med posten senere i dag.

4 kommentarer:

  1. Det var dog genialt. Aergeligt med den pokkers told.

    SvarSlet
  2. Det ser meget prof ud! Du er da lidt uheldig med de misfarvede stoffer! Glæder mig til lidt strikkehygge i morgen. kram

    SvarSlet
  3. Har også prøvet det der med told når man bestiller i USA. Det øger prisen "lidt".....

    Det ser ellers super lækkert og smart ud. Misfarvningen kan ikke ses på billederne.

    SvarSlet
  4. Tilslutter mig iøvrigt kommentarerne om ikke at trævle op (Camomille) - det ses garanteret ikke når først tørklædet kommer om halsen.

    Super lækker ugle og skøn pige.

    SvarSlet