mandag den 7. marts 2011

And the winner is........

Så er det tid til at offentliggøre vinderen af min give away!
Jeg har løbende skrevet alle deltagere ned, og har så brugt random.org til at trække et nummer.




The winner is................ Sissel

Tillykke med det!! Send mig din adresse på chadamsen(a)gmail.com, så sender jeg pakken til dig!! 

Jeg vil gerne sige tusind tusind tak til alle jer der har deltaget! Det er helt overvældende at så mange har villet være med. Jeg har været rundt og besøge mange af jer, og det er skønt med så mange nye bekendtskaber her i blogland :-)

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Sissel med den yderst lækre præmie ;)

    SvarSlet
  2. Tillykke til Sissel og tusind, tusind tak for opskriften, som jeg vil i gang med her i dag.
    Normalt er jeg rigtig god til sprog: dansk, engelsk, tysk, fransk, latin og hebraisk har jeg lært, men striksk og hæklsk har og er virkelig en udfordring for mig - især når det står på udenlandsk...
    Jeg skal nok vise min endelige mobilugle på bloggen :)
    Klem

    SvarSlet
  3. Til lykke til Sissel. Bare det var mig ;.)

    SvarSlet
  4. Tillykke til Sissel. Skøn gave at få!

    SvarSlet
  5. Tusen tusen takk :-)
    For en herlig gave å få. Gleder meg til pakke i posten.
    Stor klem fra Sissel

    SvarSlet
  6. Tillykke tillykke tillykke.

    SvarSlet
  7. Tillykke med gevinsten :o)

    SvarSlet