torsdag den 10. februar 2011

Venindehuer

Min kære veninde Lykke er en ret så habil strikker, min strikkementor!! Derfor grinede jeg en del da Lykkes datter Esmaralda, min datters bedste veninde, bad mig om at strikke hende en hue. Jeg blev lidt stolt og snakkede med Esmaralda om hvad hun gerne ville have. Esmaralda var slet ikke i tvivl, hun skulle have den samme som Noomi, samme farve og design. Jeg syntes det var lidt dumt, så kunne de jo ikke kende dem fra hinanden henne i skolen..... Men de var ligeglade, de huer skulle være ens, slut prut.

Og nu jeg tænker over det, så husker jeg hvordan jeg om morgenen ringede til min veninde og aftale hvilket tøj vi skulle have på, for vi skulle jo være ens....

Det blev de to høns også, Noomi er et helt hoved større end Esmaralda, og de kan sagtens se forskel på huerne, for Noomis er meget større :-))

Esmaralda t.v og Noomi t.h.

7 kommentarer:

  1. Flot hue! Hvor ser de bare kære ud - og ja selvfølgelig skal man da have samme hue som bedsteveninden ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Selvfoelgelig skal toeserne da vaere ens. Ih mor dog, har du allerede glemt det. Venindering, venindehue, venindehalstoerklaede osv osv. Nyd det, for det kan vaere at hun en dag vil skilde sig helt ud og goere som ingen andre. Ak de herlige poder.

    SvarSlet
  3. hi hi, Esmaralda forstår at sætte folk i gang. Nu har hun værker fra dig, Mette, mormor og mig :-) Dejligt at du gad, for de er da skønne at se på!

    SvarSlet
  4. Det må man da sige er et kompliment og selvfølgelig skal deres huer være ens ;-) søde huer og piger.

    SvarSlet
  5. Tøser i den alder er bare dejlige. Skønne huer du har strikket til dem.

    SvarSlet
  6. De ser super søde ud. og selvfølgelig skal de være ens!!

    Lækre venindehuer.

    SvarSlet
  7. Jeg har det på samme måde. Jeg slår til lige på stedet. Men det var nu også lidt for Lykkes skyld, hun groede gåsehud ved tanken om at strikke i det garn. Men hvad gør man ikke, når Esmaralda står der og kigger så bedende på en :-) Så nu har hun to tørklæder...

    SvarSlet