tirsdag den 8. februar 2011

Sej eller sød

Når man som min store pige er 7, så konflikter man lidt imellem det at være sød eller sej. Min Storetøs Noomi, havde valgt Elvira, men jeg kunne godt se at hun havde fortrudt det lidt, men jeg havde jo for h..... lige købt 200 g lækkert luksusgarn, så jeg gik i gang, og hun lovede at gå med den.

Meeeeen, det  holder jo ikke. I går havde jeg købt det her blad for første gang:



Og inden i var der flere gode opskrifter, og så faldt jeg over den her


Noomi var ikke i tvivl, hun ville hellere have denne her, og jeg forstår hende da godt, den anden er måske lidt for sød, så den får lillesøsteren. Den her syntes Noomi var mere sej. Godt, så må jeg til garnpusheren i dag, øv øv, det var vel nok en skam :-))

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor har du aeret aktiv her i den seneste tid. Jeg er gaaet glip af flere indlaeg. Dine vanter er velnok flotte. Det nye strikke blad ser laekkert ud. Jeg hoppede da gerne i den paa forsiden hehe.

    SvarSlet
  2. Ja - det er ikke helt let. Min bliver 8 næste fredag. De er jo ikke små, men heller ikke store. Sådan lidt imellem ;-)

    Godt valg iøvrigt. Modellen ser super sød ud.

    SvarSlet
  3. Jeg siger tak til Noomi. Det var som altid superhyggeligt :-)

    SvarSlet
  4. Hi hi, de er vist heller ikke selv helt afklaret med hvor seje de er. Der bliver nogengange kigget længselsfuldt efter de lyserøde ting, men nej "jeg vil hellere have den i lilla" ;-) super sej bliver hende silden ihvertfald i den nye kjole.

    SvarSlet