mandag den 28. februar 2011

Nyt Look, og endnu en hue...

Bloggen trængte til et nyt look, jeg havde godt gang i en masse pangfarver. Nu er der mere ro over den, og jeg er godt tilfreds.
Men bare så I ved, at I ikke er gået forkert :-)

For nogle uger siden kom storetøsen hjem fra skole (1.klasse) og siger:" Mooaar, Emilia fra klassen vil altså gerne have sådan en hue som du har strikket til mig og Esmaralda".

Jeg var stædig, jeg gider egentlig ikke bestillingsarbejde, og jeg kan ikke strikke til hele klassen.

I fredags kom hun hjem igen: "Moooooaaaar, Emilia har fødselsdag på mandag, og jeg skal med til hendes fødselsdag, og jeg vil BARE SÅ GERNE give hende den hue".

Det kunne jeg slet slet ikke modstå:

Storetøsen agerer model

Jeg håber Emilia bliver glad.

6 kommentarer:

  1. Men det er også svært at sige nej.
    Når nu de vil bruge det.

    Det er da også en sej hue,
    hun bliver da så glad.

    Yt

    SvarSlet
  2. Hov, jeg troede da jeg var gået helt galt! Der er alt for lidt spræl på i forhold hvor dejlig meget gang der er i dig! Dejligt at Mettes tørklæde blev færdigt og det blev bare så fint og ikke-kradsende :-) Synes godt nok du sætter standarden højt til fødseldagen - Esmaralda bliver da buet hjem med den Polly Pocket figur hun kommer med ;-)Pjat, SÅ sødt af dig at du gider!

    SvarSlet
  3. Flot hue - det er da en dejlig gave.

    SvarSlet
  4. Skal love for at dine skønne farver pludselig forsvandt....

    Det er vel også en anerkendelse der er værd at tage med, når de unge mennesker ligefrem ønsker sig strik.

    Kh Jane

    SvarSlet
  5. Lækker hue :-) og dejligt at de har lyst til at eje og gå med det hjemmestrikkede ;-)

    SvarSlet
  6. Flot nyt look på bloggen, Camilla! Kunne nu også godt lide det gamle :-) Jamen, så gjorde du det lige igen: strikkede til en anden! Så flot og sejt, du gider strikke så meget til andre! Jeg venter nu stadig spændt på den dag, der kommer en model på pindene til dig selv!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet