onsdag den 9. februar 2011

Hjælp! Nyt blognavn??

Mine medbloggere mener ikke at jeg kan kalde mig en grøn strikker mere.... Det er lidt en skam, for man får meget mere ros når man er nybegynder hi hi :-)
Men fair skal det være, jeg må finde et nyt navn..... jeg har selv et par ideer, MEN, jeg vil meget hellere høre hvad I siger!
Hvis en af jer har en idé, der er så god at jeg bruger den, så vil jeg finde på en lille gave...

Kom så venner, frem med de kreative og gode ideer!!


Hvad skal jeg nu hedde???

7 kommentarer:

  1. Camijo- den gæve strikker.
    Ioervrigt synes jeg da godt at du kan beholde "den groenne". Nu bliver det jo bare ironisk, og da det danske sprog ER fuld af ironi synes jeg det passer fint.

    SvarSlet
  2. Uh camilla, her er vist noget jeg må tage på min kappe, for jeg er en af dem, der har drillet dig lidt med navnet. Jeg synes, du skal kalde din blog "Camijo - den frygtløse strikker", for du er ikke bange for strikke-udfordringer :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Hej Camilla
    Lige hvad angår blog navneforandring er jeg desværre ikke til nogen hjælp, glæder mig til at se hvad du finder på ;.)

    SvarSlet
  4. Jeg synes du skal beholde dit blog-navn....den grønne strikker kan jo også betyde andet end lige nybegynder....f.eks. grønt for økologi/bæredygtighed eller bare fordi du kan lide farven grøn.....????
    kh Jane.

    SvarSlet
  5. jeg ville sige det samme som stikkeentusiasten ☺

    grøn står for så meget andet, der er sikkert mange andre muligheder for at bruge ordet grøn. Evt. lave en grøn baggrund her på bloggen .......

    SvarSlet
  6. Jeg sad også lige og tænkte, at grøn jo ikke nødvendigvis er som i nybegynder. Jeg har faktsik slet ikke tænkt det sådan, men mere som Jane siger, noget økologisk eller fordi du bare godt kunne lide farven grøn. Jeg ville bestemt beholde navnet:)

    Venlig hilsen
    Charlotte

    SvarSlet