mandag den 21. februar 2011

Ny farve til striberne

Det er mit evighedsprojekt, og jeg gør det aldrig igen! Men, på den anden side har det været god fjernsynstrik, samtalestrik og rejsestrik. Men et nyt tv strikkeprojekt venter, så nu skal det her snart af pindene. Modtageren, min veninde Mette, kommer på fredag, så der vil jeg gerne have det færdigt. Der mangler liiige en blå stribe også..... Jeg skynder mig.......


Det er et helt almindeligt halstørklæde, striberne er bare på langs, og der er ca 400 masker. Jeg strikker bare ret og ret og ret og ret..... Man glæder sig til at der kommer en ny farve på. 
Jeg sætter farten op og bliver færdig på fredag, det kan jeg sagtens............. håber jeg....

5 kommentarer:

  1. Jeg blev snydt at den sorte farve - var der er tale om 2 tørklæder......? ;-)

    Det ser godt ud.

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kan du det.
    Jeg giver kaffe ;-)

    SvarSlet
  3. Det kræver da bare en dags strikke monogami, så er den hjemme :-)

    SvarSlet
  4. Åh nej, ikke strikkemonogami!!! Det maaaagter jeg ikke!!

    SvarSlet
  5. Der er da godt nok gang i de pinde, Camilla!!! Og strikkemonogami er jo et mareridt, selvom der trods alt er visse fordele ved det, hvis vi skal være helt ærlige!
    Og endnu engang strikker du til andre end dig selv - hvornår er det din tur til at iklæde dig et stykke selvstrik? Hvirvelstrøm måske :-)

    SvarSlet