onsdag den 23. februar 2011

Luksus retro

Det er færdigt!
Jeg kan næsten ikke tro det, det er endelig færdigt! Jeg hæklede den første lap til babytæppet d. 24. sep. på Sarahs fødselsdag, og nu er det færdigt! Sarahs baby kommer om 3-4 uger, jeg var bange for om jeg ville nå det inden den lille skat kommer ud, men det gjorde jeg. Jeg dedikerede vinterferien til de sidste lapper og lidt mere sammensyning. Kanten blev hæklet i mandags, i går blev det vasket og i dag fotograferet.
Det har taget lang tid, men jeg syntes resultatet er blevet som jeg ønskede: luksus retro.














Faktaboks:
Garn: Drops alpaca, 8 forskellige farver.
Hæklet dobbelt på hæklenål 4
Opskrift: Min egen
Design: Mit eget
Forbrug: 545g
Mål: 70 x 80 cm
Hot or not? Soooooooo hot!! :-)


11 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det blevet flot, det kan helt sikkert kun vække glæde.
    kh Jane

    SvarSlet
  2. ih, hvor er det smukt og harmonisk i farvene !

    Mit første besøg på din blog - du har lavet mange fine ting :-)

    Så du efterlyste forslag til nyt blog-navn, da du ikke længere er nybegynder. Sjovt nok havde jeg slet ikke tænkte på en grøn strikker, som en nybegynder - havde snarere opfattet det som en miljøbevidst strikker.

    SvarSlet
  3. Det er blevet super flot. Det er en skøn fornemmelse når man har afsluttet et så stort projekt. Lavede et lignende til min datter sidste år og glæder mig hver gang jeg ser det er i brug.

    SvarSlet
  4. Holda hvor ser det lækkert ud. Det er en meget heldig baby der får det ! Tillykke med det flotte resultat

    SvarSlet
  5. Flot tæppe. Tak for hilsnen på min blog. Jeg har heller ikke været på din blog før. Har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at "se dig over skulderen" ;o)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  6. Hvor er den da bare blevet for lækker ;-) Den er super flot.

    SvarSlet
  7. Sikke et skønt tæppe ;)
    Det er lige i øjet, design og farver hænger bare så fint sammen.
    Hvis jeg var den baby ventede jeg ikke mere på at komme ud.

    Yt

    SvarSlet
  8. Totalt nuser, det kan hun da ikke blive andet end glad for.

    SvarSlet
  9. -Skønt, skønt - lækre farver.

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare blevet retro-HOT min søde :-) Sarah's bebs er bare så heldig! Lykkedes det dig at undgå 2 ens lapper? Kram

    SvarSlet
  11. enig, super hot :)
    Jeg er også igang med et tæppe i firkanter, men i 3 dorskellige størrelser firkanter og i farverne hvid, grå, sort og skrap laks...

    elsker dit retro

    SvarSlet