søndag den 27. februar 2011

Jeg nåede det!

Min veninde Mette har været her i weekenden, så striberne skulle strikkes færdigt, jeg måtte være strikkemonogam i et par dage, og når det kommer til strik er jeg altså en værre flirt :-)
Men jeg nåede det!! Halstørklædet blev færdigt midt i X-factor og i dag da Mette hoppede på toget, var det med striberne rundt om halsen, hun var glad, og det var jeg også. Både fordi det faktisk blev bedre end jeg havde troet, men jeg er også glad for at slippe af med det, 400 masker, bare ret og ret og ret!!


Den glade ejer. Min søde Mette!

Min blog handler om strik, og jeg har fra start besluttet at den ikke skal handle om hverken mine børn, min hund, det mad jeg laver eller alt muligt andet. Men jeg gør lige en undtagelse, for pigerne og jeg bagte muffins i weekenden, og det blev faktisk så fine at de lige får lov at være med på bloggen.




7 kommentarer:

  1. Dejligt tørklæde - det er skønt at glæde en ven.
    Kagerne er virkelig flotte - og sikke en flot holder. De præsenterer sig så godt der :)
    Kram Louise
    (P.s. Kan ikke se dig som fast læser hos mig)

    SvarSlet
  2. Et rigtig skønt tørklæde - heldig veninde.
    kh Jane

    SvarSlet
  3. Flot tørklæde og super flotte muffins. Mon ikke også du skal til at strikke muffins :)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig nåede du det. Du er jo en superstrikker :-) Regner med vi har en aftale i denne uge, ikk

    SvarSlet
  5. Hvor er det et fedt halstørklæde.. Men kan godt se det måske bliver lidt trivielt med 400 masker bare ret, ret og atter ret.. pjew.... Men godt gået!
    Og muffinsene? WAAAAAAUW!!! Hvordan søren får du de flotte farver???

    SvarSlet
  6. Skønt halstørklæde.

    Mums - de muffins ser lækre ud.

    SvarSlet
  7. Vilka läckra muffins, det riktigt vattnas i munnen./KataM

    SvarSlet