fredag den 25. februar 2011

Grøn give away!

Jeg efterspurgte for noget tid siden ideer til et nyt blognavn, jeg havde også lovet en præmie hvis nogle fandt på et rigtig godt et.
Men i er så søde og kloge, for de fleste af jer syntes jeg skulle beholde mit navn selvom jeg ikke er så grøn en strikker længere. Og det er jeg egentlig glad for. Så Grønne Camijo forbliver grøn :-)
Men jeg syntes ikke I skal snydes for en præmie, så derfor laver jeg min første Give Away.

Man kan vinde mit ynglingsgarn, to nøgler lækkert uld fra Geilsk, og to nøgler fantastik alpaca fra drops, alle nøgler er selvfølgelig pga. anledningen, grønne! 4 forskellige lækre lækre grønne farver!


Regler:
1 lod = En kommentar
2 lodder = Kommentar + fast læser
3 lodder = Kommentar + fast læser + link til give away

Held og lykke, håber mange vil være med :-)

74 kommentarer:

  1. Det er da en skøn farve. Jeg smider 2 lodder i puljen

    SvarSlet
  2. Lækre farver. Jeg vil gerne være med med to lodder.

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig skulle du beholde dit blognavn , eller ku vi jo ikke finde dig :-)
    Skønne grønne farver , har vist noget med grønt for tiden ....:-)
    Er da helt klart med på legen ...

    SvarSlet
  4. Tillykke med dig nye navn - eller noget :-)

    Jeg er klart med med 3 lodder..

    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  5. Superlækre grønne garner :-)

    Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  6. Godt du beholder dit navn saa vi kan finde dig som garnmoster saa rigtigt skriver ( hvad hedder du paa Ravelry?????). 39 faste laeser paa 5 maaneder, det er soerme godt klaret. Og selvfoelgeligt skal garnet da vaere groent. Jeg hopper med paa to lodder.

    SvarSlet
  7. FLOT præmie - jeg sukker allerede efter at blive vinder af det smukke garn - 3 lodder hertil.

    SvarSlet
  8. Skøn blog - skøn præmie - jeg vil gerne være med og lægger 2 lodder :-)

    SvarSlet
  9. Godt du beholdte navnet ☺
    Jeg er da med på 3 lod

    SvarSlet
  10. hej Camilla

    super skønt grønt :)
    jeg skynder mig at melde mig som fast læser og napper 3 lodder
    kh♥

    SvarSlet
  11. Lækker blog! Jeg er med med 3 lodder :)

    SvarSlet
  12. åh som det er smukt... jeg vil da også være med.. hilsner fra Ærø

    SvarSlet
  13. Det ser ud som rigtigt lækkert garn - jeg vil gerne være med i lodtrækningen med et lod!

    SvarSlet
  14. 2 lodder til mig, jeg eeeelsker også garnet fre Gelisk - og grønt er altid godt !!!!

    SvarSlet
  15. Sådan en fin blog du har. Og udmærket navn stadig, synes jeg.

    Jeg vil gerne være med i din grønne give away med 2 lodder.

    :-)

    SvarSlet
  16. Jeg synes også det var fint, at du beholdt navnet...
    Og jeg elsker grønt garn, så må da være med på 3 lodder, tak! ;-)

    SvarSlet
  17. Godt at du beholdet dit navn. Skønt garn, jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  18. Osse mig:) 3 lodder tak og så god weekend:)

    SvarSlet
  19. En grøn blogger vil gerne være med - 3 lodder i puljen - din give-away bliver mit fjerde indlæg på bloggen - jeg håber på begynderheld

    SvarSlet
  20. Uha - jeg er med på 2 lodder. Må lykkens gudinde være med mig.
    God weekend til dig - og så tillykke med at du beholdt dit navn - det er så godt, og jeg havde faktisk slet ikke fanget at det var fordi du var nybegynder :-/

    SvarSlet
  21. Hvor var det godt du besindede dig og beholdt dit blognavn - det grønne kan jo som sagt fortolkes på flere måder.

    Skønne garner du udlodder det vil da mægtigt gerne vinde - så jeg deltager med 2 lodder.

    kh Jane

    SvarSlet
  22. Ja, ja, ja, jeg er med! To lodder tak :-)Superfede grønne farver. Skøn, skøn Give Away, Camilla!

    SvarSlet
  23. Rigtigt spændende farver og jeg glæder mig til at følge din blog - jeg smider 2 lodder....

    SvarSlet
  24. Hej Camilla
    Dejlig at du beholder dit navn, der er lige dig ;-)Sikke en flot gave du ud lodder, helt sikker er jeg med.

    SvarSlet
  25. Uha lækker gave jeg er med på 3 lodder.
    Linket ligger på min FB profil da jeg ikke endnu har min egen blog :)

    Jeg krydser fingre for mig :)

    SvarSlet
  26. Jeg elsker grønt! Så jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  27. Altså søde, jer er SÅ meget med på 3 lodder - håbet er grønt og det er min yndlingsfarve også :-) Knus fra din største fan

    SvarSlet
  28. Har lige opdaget din blog med fine ting. Er nu fast læser og vil gerne deltage i lodtrækningen om det skønne garn. Deltager med 2 lodder, idet jeg ikke selv har en blog.

    SvarSlet
  29. Åh, det grønne garn, vil få ben at gå på her på matriklen

    SvarSlet
  30. Jeg er på, jeg er på. Og meget tæt på at gøre Lykke rangen stridig ;-)

    SvarSlet
  31. Den er jeg også med på.. Farverne passer rigtig godt til min lille Jonathan ;)

    Jeg er med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  32. Grøn et min favorit. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  33. Uhmmm, lækkert grønt garn - det ville jeg bestemt gerne vinde.
    Jeg deltager med 3 lodder!
    Ha' en rigtig lækker dag! :-)
    Kh. Jane

    SvarSlet
  34. Lækkert garn - det vil jeg meget gerne vinde - og så vil det være en velkommen ekstra fødselsdagsgave. 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  35. Rigtig fine farver! Jeg er med og smider 3 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  36. Fint fint garn. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  37. Jeg elsker grønt - så jeg deltager med to lod.

    SvarSlet
  38. Virkelig lækkert garn i smuk farve.
    Naturligvis skal jeg også være med!
    3 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  39. Super lækkert. Jeg er med på 2 lodder
    Tina:-)

    SvarSlet
  40. Sikke noget lækkert garn her. Jeg må hellere være med. To lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  41. jeg er med på to lodder - super lækkert garn

    SvarSlet
  42. Super fedt garn, jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  43. Jeg vil også meget gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  44. Vil rigtig gerne være med - på 3 lodder. Er helt ny strikker, så ser ud til at her kunne være et rigtigt fint sted at hænge ud :-)

    SvarSlet
  45. Hej Camilla
    Skøn blog du har med meget inspiration. Har været forbi en enkelt gang før, men skyndte mig at melde mig som fast læser. Sikke flot strik du laver, helt GRØN er du ikke. Behold blot navnet. Jeg er gerne med på to lodder.

    Hilsen Anni

    SvarSlet
  46. Synes du har et fint bloggnavn :-)

    Jeg tar gjerne tre lodd jeg! Premien ser fantastisk fin ut!

    SvarSlet
  47. Orv hvor er det bare noget lækkert garn. Det vil jeg elske, at kunne trylle med. Jeg er med i kampen med 2 lodder. :o)

    SvarSlet
  48. Oi, denne vil jeg være med på.
    Jeg tar 3 lodd og håper jeg har vinnerlykke.
    Ha ei fortsatt fin og kreativ uke.
    Sissel

    SvarSlet
  49. Næh, hvor lækkert!
    Skønne farver :)

    Jeg vil gerne være med - 3 lodder.

    - ♥ Sara

    SvarSlet
  50. Skøn blog du har...og et super navn, så hvorfor et andet ???? Jeg er gerne med på 2 lodder. KH: Joan M.

    SvarSlet
  51. Å, jeg elsker grønt og oppdaget akkurat bloggen din, så jeg krysser fingrene! Tar 3 lodd (og jeg synes også du skal beholde navnet på bloggen som det er)! :)

    SvarSlet
  52. Härliga färger1 Jag vill gärna delta med en lott./KataM
    kata.moll(at)gmail.com

    SvarSlet
  53. to lodder tak de er skønne de farver. stineam83@gmail.com

    SvarSlet
  54. Jamen jeg vil da mægtig gerne være med på to lodder. Eeeeeelsker grønt..

    SvarSlet
  55. Spændende blog du har!!! Jeg er med på 2 lodder. Det garn ser lækkert ud!

    SvarSlet
  56. Garnet du vil lodde ut ser helt nydelig ut. Tror nok jeg stikker innom her en annen gang også for jeg er veldig spent på hva du har på pinnene til svigermor. :) Malien

    SvarSlet
  57. Hej... jeg vil meget gerne være med på 3 lodder, så er chancen størst. Super lækkert garn du har valgt, som Give away gave

    Hav en dejlig dag fra Lone Margrethe

    SvarSlet
  58. Godt, at du beholder dit navn. Det passer jo til dig og at skifte navn er ikke noget man bare lige gør.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  59. Sikke nogle dejlige forårsfarver! Jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  60. Vil gerne være med med to lodder

    SvarSlet
  61. Bliver da nødt til at være med her. Kan ikke få nok grønt garn;o)
    3 lodder til mig og glæder mig til at kigge nærmere på din blog.

    SvarSlet
  62. Ælskeeer grøn. Må simpelthen være med her! 3 lodder til mig.
    Skøn blog du har her.

    SvarSlet
  63. Dejligt dejligt garn som gerne må bo hos mig, deltager med 2 lodder
    Kathrine

    SvarSlet
  64. Hej
    Sikke noget dejligt garn, det passer lige til mine strikkepinde, jeg vil gerne være med med 2 lodder

    SvarSlet
  65. Dejlig blog :)og lækkert garn :)
    Jeg er ny blogger, så jeg er desværre kun med på 2 lodder, da jeg endnu ikke ved, hvordan man laver links til en give away :(

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder ;o)

    Jeg strikkede som ung, så fik jeg mand, børn, hund osv osv og der gik henved 20 år uden strik. Så tog jeg det op igen for 3-4 år siden og strikker som en gal nu. Jeg kan ikke undvære det og har fundet ligesindede at strikke sammen med så det er bare skønt ;o)

    Grøn er bare også min farve for tiden, sidste år var det lilla.

    SvarSlet
  67. Sikke en dejlig give away. Jeg skal snart igang med at strikke ét eller andet grønt, så jeg krydser mine strikkepinde for at du trækker mig som vinder! Vil gerne være med på 3 lodder!
    /Marengse

    SvarSlet
  68. Dejlig blogg,lækkert garn !!!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  69. Det ser lækkert ud, det garn. Og hvorfor skifte navn, så bliver folk jo bare forvirret. Og det kunne jo være, du kom mere i gang med strikningen igen, og grøn behøver vel ikke betyde "uerfaren", hvad med f.eks. økologi :D

    Jeg vil gerne være med, 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  70. Lækkert garn! 2 lodder tak :-)

    SvarSlet
  71. Vil gerne deltage med 2 lodder.
    Har lige set den fine "tunika" du har strikket til din datter. Jeg har strikket noget ligende og kan godt sætte mig ind i det med at det både er træls og spændende, især når det er tynde pinde og tyndt garn...

    SvarSlet
  72. Kan vist lige nå at få to lodder med inden fristens udløb... De dejlige garner i skønne forårsfarver er da slet ikke til at stå for :-)

    SvarSlet
  73. For noen nydelige nøster!! Og grønn er min favorittfarge:)
    Jeg tar like så greit 3 lodd:)

    SvarSlet