mandag den 7. februar 2011

Garn og tulipaner

Nogle tinge bliver man glad af, blot man kigger på dem. I lørdags kom posten med denne pakke, indholdet var godt for øjnene....


Jeg skal strikke en Elvira til storetøsen. Lige nu sidder jeg med pind 2,5 og er lidt angst...... Gad vide om den nogensinde bliver færdig. Pind 2,5 er liiiiige lidt i underkanten af hvad jeg syntes er sjovt...... Man kunne lige så godt strikke med tandstikker og spindelvæv.... Men, jeg vil jo gerne udfordrer mig selv hele tide, så det gør jeg lige igen :-)

Tulipanerne står på mit spisebord, de er særligt flotte, der er 45 af dem og jeg smiler hver gang jeg går forbi!!



5 kommentarer:

  1. Puha det er også en lille pind i min verden ;)
    Sikke nogle skønne tulipaner,
    kan godt forstå de bringer smilet frem.

    Yt

    SvarSlet
  2. Ja det er et stort projekt med små pinde.. Derfor jeg også gik bort fra at strikke babytøj. Jeg blev simpelthen træt af det... Men nu har jeg aldrig været særlig god til store projekter.
    Men IH hvor er det en sød kjole du skal strikke. Held og lykke med den - og jeg glæder mig til at se resultatet.
    :)

    SvarSlet
  3. Nej nej - det kommer til at gå fint, for med Rasmillas opskrifter sker der noget hele tiden, og det bliver sjældent rigtigt kedeligt. Glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet
  4. Altså med dit tempo, så er du jo færdig på torsdag :-) Tror du skal overveje at strikke en flyverdragt til Esther, så er du da beskæftiget et stykke tid ;-)

    SvarSlet
  5. Du har jo forår i din stue :-) Dejligt. Elsker også at få sådan en fin pakke med lækker indpakning.

    SvarSlet