mandag den 14. februar 2011

60'er inspireret minivest

Jeg har længe ønsket at finde en opskrift på sådan en lille vest til Lilletøsen. Pludselig via en blog (har glemt hvilken..... sorry!) fandt jeg frem til den på nettet hos stof 2000.
Jeg startede på den fredag, og for få minutter siden var den færdig. Super lille lyn projekt!

Den er lynhurtigt lavet og ret sød. Lilletøsen tog den på med det samme...




Faktaboks:
Opskrift: stof2000 (barnevest)
Garn: Erantis fra BC garn. 50% merino uld 50% bomuld.
Pind: nr 4 + hæklenål 3,5
Forbrug. ca 70-80g
Hot or Not? Hot i tresserne, derfor HOT! :-))

9 kommentarer:

  1. Det er en rigtig sød lille vest:-)

    SvarSlet
  2. Supersød vest og dejlig lun på en kold dag som i dag.

    SvarSlet
  3. Det er da soleklart at hun liga maatte hoppe i den. Supersoed og anvendelig. Nu kommer der nok bestillinger ind fra veninderne.

    SvarSlet
  4. Den er da super sød, rigtig god i denne kulde.

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn hippie-tøs, som mor så datter ;-) Den er da bare blevet super fin. Er det en hæklet blomst som knap?

    SvarSlet
  6. Hvor fin. Prøv at lave en til Noomi også og se hvor lang tid (læs, hvor mange minutter) der går inden Esmaralda også er der. Så bare i gang med masseproduktionen...

    SvarSlet
  7. Noomi har allerede bestilt en, men i sort!! For 5 min siden skulle alt i den tøs' univers være lyserødt, nu skal det være sort, hvidt og tyrkis.....?

    SvarSlet
  8. Sød, enkel og super anvendelig. Lige sådan noget som min datter også elsker ;-) Især når "mor" er hurtig....

    SvarSlet
  9. Den er da rigtig skøn - passer fint til din meget skønne datter :-)

    SvarSlet