torsdag den 6. januar 2011

Zauberball sokker til mutti

Mine zauberball sokker til min mor er færdige, og jeg er mega tilfreds!! Jeg syntes at de er så fede i deres farveskift, og det har været en fryd at strikke dem!! Faktisk tror jeg at der er garn nok til et par mini sokker til en bebs måske?
Jeg sender sokkerne til min mor i morgen, håber hun bliver glad, hun ved nemlig slet ikke at de er på
vej :-)







De er strikket på pinde nr 3, 60 masker. De skal gerne passe en str 40. Men jeg passer dem også fint (39)

8 kommentarer:

  1. Hold da op, det er da gået hurtigt! Hvor er de bare flotte, super fine farver :-) Dem bliver Mutti da glad for.

    SvarSlet
  2. Ja Pernille, men de er også strikket efter dine anvisninger. De er printet ud og ligger altid i min strikkekurv, så mange tak for det! :-)

    SvarSlet
  3. Hej,
    jeg har lige fundet dig via Pernille. Sikke dejlige ting, du strikker og af en grøn strikker synes jeg, du er meget dygtig. Jeg er selv temmelig grøn, men er lige nu sprunget ud i en cardigan med både hulmønster og snoninger! Og på pinde 3, som jeg synes er meget, meget tynde :)

    Jeg glæder mig til at følge dig!
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  4. Ja det er et laekkert farveskift. Haaber din mor bliver overrasket og glad.

    SvarSlet
  5. Wow, de er flotte! Din mor bliver da absolut glad for at stikke sine fødder i et par superskønne strømper - og stolt af sin strikkende datter!

    SvarSlet
  6. Heldige din mor. Fine, fine farver.

    SvarSlet