mandag den 17. januar 2011

Workshop: I LIKE!

Jeg var i søndags til min første workshop. 
(Jeg kan stadig næsten ikke tro det, for et år siden havde jeg næsten ikke andet end hån til overs for strikkere, i går var jeg til workshop!!!)
Og det er helt sikkert ikke sidste gang! Annette Danielsen er et meget inspirerende menneske, og jeg hold meget af både hendes foredrag og hendes legetime.
Jeg har allerede planlagt hvilke af hendes ting jeg skal strikke, og der er flere......... Vendestrik, det er nyt for mig, meeeen mon ikke det er til at lære? Jeg har i hvert fald tænkt mig at prøve!
I får lige et par billeder...

Annette og hendes fede kollektion

Min lille strikkeprøve

8 kommentarer:

  1. Med dine talenter er vendestrik både et must og a walk in the park. Så gå bare i gang ;-) Den næste workshop er allerede i støbeskeen. Jeg går ud fra at du er selvskreven... Jeg lærte dobbeltstrik, så jeg er lykkelig :-)

    SvarSlet
  2. Workshops med Annette Danielsen er bare noget af det bedste. Jeg var til en i oktober (http://strikaholic.blogspot.com/2010/10/dobbeltstrik-og-krestevanter.html) og nød at kunne prøve alle hendes modeller, men også at få afprøvet nogle af hendes teknikker under kyndig vejledning :-)

    SvarSlet
  3. Det var nemlig en super god eftermiddag med Annette, godt at du medbragte dine lommeletter og holdt ud ;-)Glæder mig til at se dit eventyr udi vendestrik!
    knus Lykke

    SvarSlet
  4. Tak for dine pæne ord!

    Velkommen i klubben for os der er smittet med Annettitis. Annette Danielsen er virkelig inspirerende og laver rigtig mange skønne modeller.

    Din baby-bluse er virkelig sød og med et anderledes "snit". Måske jeg skulle forbi Ravelry snart.

    SvarSlet
  5. Det kan du sagtens finde ud af. Skulle det gå i koks alligevel, må du bare råbe på hjælp :-) Annette er rigtig god til workshop.

    SvarSlet
  6. Annette er også fantastisk!

    Kan også godt høre på andre, når jeg fortæller at jeg skal afsted til sådan et arrangement, at de synes jeg er småtosset. Men - jeg er ligeglad for jeg nyder det.

    SvarSlet
  7. Jeg vil også snart afsted til sådsan et arrangement, lidt misundelig er jeg. Det er skønt når man får sådan en god oplevelse.

    SvarSlet
  8. AD er fantastisk. Ville saa gerne vaere med til et af hendes foredrag, meennnnn maaske kommer hun til Frankrig en dag eller maaske til Flaster paa sommerferie hehe.

    SvarSlet