fredag den 21. januar 2011

Vest i vasken

ØV ØV ØV!!!
Jeg gik imod anbefalingen på opskriften fordi jeg ELSKER alpaca..... Og det skulle jeg ikke have gjort! Vesten er færdig, men den er slasket og træls. MEN! Jeg har lært 2 ting, og det må i virkeligheden være det vigtigste.

1: Strikkeprøver, og garntykkelser er ret væsentlige!!
2: Jeg har lært at strikke en snoning!!

Jeg måtte fluks til garnpusheren og købe nyt garn, jeg er startet forfra på den skønne Milo vest!

Den er ikke vasket endnu, måske det ville hjælpe lidt?

Min første snoning!




I dag skal jeg til Gøteborg, mange timers transport. Jeg skal strikke strikke strikke, hele vejen. Pludselig er rejser ikke længere det værste. 3,5 timers sejltur, gad vide hvor mange masker jeg strikker i timen.....
God weekend i blogland!


5 kommentarer:

  1. Sjovt som tingene kan ændre sig, ikke. Pludselig kan man se frem til mange timer, hvor man ikke kan andet :-) Rigtig god tur. Og Esthers vest, den er vel færdig (igen) når du kommer hjem.

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur. Proev at vaske vesten. Kan vaere det hjaelper.

    SvarSlet
  3. Tjah, lidt sjasket er den, men vil nu stadig gerne se den på :-) Og din snoning er så nydelig - det bliver dine ugler garanteret også :-) Ha' en rigtig god tur! kram!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet