fredag den 14. januar 2011

Min første sweater er færdig!

Så blev den lille Riverstone endelig færdig, og jeg er meget tilfreds. Den nye ejermand ser nu også ret glad ud (det er hun altid!).
Jeg tror jeg vil fejre det med min første rigtige faktaboks :-)





Faktaboks:
Mønster: Riverstone fra Ravelry
Garn: Colorado fra BC Garn
Pinde: Knit pro rundpind nr 3
Knapper: 7 stk. Købt hos Garnværkstedet
Hot/Not? Jeg syntes hot!! Det er den første trøje jeg nogensinde har strikket, og den er blevet ret fin syntes jeg!



10 kommentarer:

  1. ihh, hvor har du gjort det godt! Den er bare så sød og hvor ser hende svesken bare dejlig ud i den!

    SvarSlet
  2. Den er bestemt blevet rigtig fin og sød med de røde knapper:-)

    SvarSlet
  3. Ja, den er da blevet rigtig god, Camilla. Så er næste projekt en sweater til dig selv eller????

    SvarSlet
  4. Sikke en succes! Og baby er da bare også lækker :)
    Tillykke og god fredag

    SvarSlet
  5. Den er da helt perfekt. Tillykke med din første sweater. Jeg er sikker på at det ikke bliver den sidste :-)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor er den blevet flot - og sikke en sød ejer til den nye trøje - det er da bare et totalt hit ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  7. Camilla, du er en haj. Du må være et naturtalent. Og med en udsøgt evne til finde de fineste opskrifter. Og jeg er meget glad for at kunne fortælle dig, at jeg har bestilt 16 kg Colorado til boksen i dag.

    SvarSlet
  8. Ja, den kan du sagtens vaere stolt af. Soed detalje med knapperne.

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin!
    Den må jeg også strikke! Tak for linket..

    SvarSlet