onsdag den 26. januar 2011

Farver og striber

Jeg bliver aldrig træt af at strikke sokker, hvis bare garnet er så sjovt som det her.... Jeg skal lige strikke en pind mere, for bare lige at se farveskiftet.
Sokkerne er til Storetøsen på 7, lilletøsen havde fået et par af mors hjemmestrikkede, og så gik der mode i det :-) Egentlig er det det bedste jeg ved, at strikke til mine høns, for de kommer hele tiden og skal se hvor langt jeg er, og de bliver SÅ glade når det er færdigt. Det er den største løn :)

Min tur til Göteborg i weekenden har givet mig en masse strikketimer, så jeg har strikket lidt på den ene og lidt på det andet projekt.

BONUSINFO: Jeg har lige fået en ny iPhone, og ville lige tjekke kameraet ud. Det tager flotte flotte billeder, især udenfor. Men se nu hvor stor forskellen er på mobil kamera og rigtigt spejlrefleks....

Med spejlrefleks, men uden blitz.

Taget med ny iPhone 4, farverne kommer slet ikke tl deres ret.
Man kan slet ikke se den grønne farve.

10 kommentarer:

  1. Nu kan du da ikke kalde dig en groen strikker mere hihi. Du er jo blevet pro!

    SvarSlet
  2. Ha ha ha, nej, det er der flere der siger, men hvad skal jeg så kalde mig?? Man kan jo ikke bare sådan skifte sit blognavn? Eller hvad? Måske jeg skal lave et indslag om det snart...

    SvarSlet
  3. Jeg har jo sagt at du bare skal blive økologisk, så passer navnet igen, søde. Fine sokker, for resten. Garn?

    SvarSlet
  4. Hvor er de sokker da søde, jeg er ellers ikke vild med at strikke sokker, men med garn som dette kunne det gå hen og blive spændende, det må snart prøves ;-)

    SvarSlet
  5. Men hvis jeg skal være øko strikker, så kan jeg jo ikke købe alt mit garn hos dig søde Mette, ligesom det her fantastiske strømpegarn :-)

    SvarSlet
  6. Hold da op, er det det garn. Farverne snyder på min skærm, så. I øvrigt er det først nu, jeg lægger mærke til overskriften... Længe leve Skrumpen fra det ydre rum :-D

    SvarSlet
  7. Nemlig Mette, du fangede en hentydning! :-) De to billeder er forskellige i farverne, det øverste gengiver farverne godt, fordi det er taget med mit kamera, det nederste gør ikke, fordi det er taget med min mobil.

    SvarSlet
  8. hvor er det altså bare nogle flotte farver - jeg skal da vist have købt lidt ind til lager :-)

    SvarSlet
  9. bare jeg kunne finde gejsten, elskede at strikke strømper før i tiden, men efter en ALT for lang periode med mode der dikterer strømperne op over knæene og en langbenet 15 årig tøs, er jeg gået kold. Har strikket to par af de lange sidste år og plages jævnligt for flere. Men nej, det er slut indtil hun igen skal have dem med skafter i en rimelig længde. Det er ellers lækre farver du har fundet (især på det gode billede)

    SvarSlet