søndag den 9. januar 2011

Endelig en ny farve!

Det er SÅ kedeligt bare at strikke ret og ret og ret og ret, det eneste jeg venter på er at der skal en ny farve på. Nu kom der endelig en ny farve, en dejlig frisk lime! Jeg har besluttet at prøve at beherske mig mht nye projekter, men for f..... hvor er det svært! Halstørklædet skal være færdigt, de to hæklede tæpper skal være færdige og jeg kom til at gå i gang med en lille sweater til "svesken" ved siden af...... Nu forstår jeg hvad strikkestress er :-) Oven i det ligger der 18 nøgler angora i garnkurven, men det er vist en HELT anden snak :-)) I må vente og se....


Babymerino. 400 masker. pind nr 3. = evighedsprojekt.
Godt jeg har optaget X-factor og har æblekage i køleren.....

4 kommentarer:

  1. hi hi, ja fristelser er der altid nok af, søde Camilla. Men er det ikke dejligt at kunne skifte lidt mellem projekterne? Halstørklædet må da være perfekt tv-strik!

    SvarSlet
  2. Jeg har også flere stykker strik i gang på en gang for at kunne variere, hvis det bliver for ensformigt.
    Lige nu har jeg dog en cardigan med mønsterstrik i gang, og den er sjov og udfordrende. Så må de andre vente...

    Lækre farver.
    God dag

    SvarSlet
  3. Uha - ja - det er ikke altid let at vælge.

    Du må have mange masker på pinden ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Camilla,
    Tak for din tilslutning og anerkendelse af min blog, og jeg siger da: Lige over!
    Det her bli'r godt, kan jeg se.
    Vi ses hen ad vejen ;-)

    SvarSlet