torsdag den 30. december 2010

Zauberball sokker

Jeg har længe haft et godt øje til Zauberball garnet. Det ser helt fantastisk ud med dets farveskift, bare den måde nøglet er viklet på.... mums.
De skal trylles om til et par sokker. Min mor var her i julen og beundrede min datters sokker, sådan nogle dejlige sokker havde hun slet ikke, sagde hun. Jeg tænker at det må jeg lave om på, min mor skal også have et par dejlige sokker, derfor en god undskyldning for at købe zauberball :-)

Jeg strikker dem på pind 3, med 60 masker. Lyder det ikke fornuftigt nok?



3 kommentarer:

  1. ihh, hvor nogle lækre farver :-) Du får da startet op på mange ting for tiden, søde ;-) For mig ville 60 masker være alt for meget, men jeg strikker også noget løsere, så hvis sokkeguiden har talt, så følg den ....

    SvarSlet
  2. Flotte farver til strømper ;-)

    SvarSlet
  3. Jeps, der er altså et eller andet MEGET tiltrækkende ved den måde Zauberball er viklet på. Og så findes det jo i de skønneste farver - dine strømper skal nok blive smukke (men hvad maskeantal og pindestr. angår skal jeg ikke gøre mig klog; er kun selv lige begyndt på mit 2. par strømper).

    SvarSlet