søndag den 19. december 2010

Huer til mig!

Min svigermor er ALTID klar når jeg har brug for strikkehjælp, hun skubber sit eget til side for at hjælpe mig, om hun så skal slå en kopi af mit produkt op først, så gør hun det. Hun fik mig i sin tid igang med at strikke. Efter en strikkepause blev jeg igen bidt af at strikke, min kære veninde Lykke er en evig inspirationskilde for mig, hun er utrolig dygtig og uvurderlig i min udvikling som strikker.

Begge disse kvinder har til min fødselsdag strikket mig en hue. Den svigermor har strikket har jeg selv bestilt, men den fra Lykke var en overraskelse. Hun havde strikket en hue til en anden og jeg var helt forelsket i den hue. Så da hun i fredags dukkede op med en til mig blev jeg meget meget glad og meget meget rørt!

Kære Lykke og Svigermor. 1000 tak for alt jeres hjælp, og tusind tak for nogle fantastiske huer!!

Fra Lykke

Fra svigermor

1 kommentar:

  1. Altså Camilla, nu er det jo mig der bliver helt rørt! Tusind tak for dine søde ord! Det er jo en fornøjelse at lave projekter, der bliver værdsat så meget som du gør det :-)
    stort knus Lykke

    SvarSlet