onsdag den 24. november 2010

Tørklæde til Faster B er finito!

Endelig er jeg færdig! Jeg elsker at få et nyt projekt af pindene, hæfte alle ender og glæde sig over resultatet!! Dog er jeg lidt ked af, at det er asymmetrisk, fordi jeg har taget ind for hurtigt på den ene side (Den grønne strikker er jo så grøn at hun ikke lige kende til det der med maskemarkører...), men man ser det ikke når man har tørklædet på, og jeg har ikke tid til at lave det om, for hun skal have det på lørdag :-) Jeg glæder mig til endelig at kunne give hende en hjemmelavet gave!!
Jeg har stikket i Drops delightKnit Pro pinde nr 5.

Nu vil jeg gå igang med uldsokker til min datter på 4, som klagede over kolde fødder da vi i morges gik igennem sneen på vej i børnehave. Hun ville gerne have dem klar i eftermiddag, så hun kunne have dem på på vej hjem he he he. Elsker deres optimisme :-)


4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot - farverne er fantastiske. Det er bestemt den perfekte gave :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Super lækre farver , det skal nok vække glæde :-)

    SvarSlet
  3. Hun bliver så glad, hende faster Birthe, for det er sådan nogle fine farver og en snut der har lavet det :-)

    SvarSlet
  4. Gode farver det har! det er da bare ligegyldigt med at der er taget forkert ud... du skulle have set mine förste projekter!!! =D

    SvarSlet